O JUSTÍNOVI JAVORKOVI - chovateľovi najväčšieho oceľového vtáka..

O JUSTÍNOVI JAVORKOVI - chovateľovi najväčšieho oceľového vtáka..

Anotace: Venované veľkej postave piešťanského undergroundu – JUSTÍNOVI JAVORKOVI.

Vážený pán riaditeľ, váženej nemenovanej televízie!

Vážení a drahí a veľactení televízni diváci!

Vážené a drahé menejcenné asociálne živly, ktoré umelecky-hodnotné vysielanie slovenskej televízie vôbec nepozerajú, pretože nevedia pochopiť jeho vysokú umeleckú úroveň, ale za to ho vedia dobre skritizovať !


STRÝCO MARCIN: Buďme úprimný! – Vážené súdružky a vážení súdruhovia a teraz veľkí vážení Slováci a vážené Slovenky! Nalejme si čistého vína! Správne – ako bývalý súdruhovia, ktorí nemajú v sebe štipku hanby – navoďme si správnu súdružskú atmosféru a sebakritiku, poučme sa z nedostatkov a nalejme si znova čistého vína, ktoré môžeme aj zichrovať borovičkou a buďme k sebe úprimný! „NECH ODPADNE TO ČO JE ZLÉ, SLABÉ A PREHNITÉ! My tu stejne žiaden prehnitý PUNK, ani HORKÝŽE SLÍŽE NESCEME, ani si NEŽELÁME! A s UNDERGROUNDom nápodobne! Ten Bratislavu nikdy nedobil – skôr Bratislava dobila jeho a riadne po súdružsky s ním zatočíme. My tu žiadnu „DRUHÚ KULTÚRU NESCEME ! A Lucia Piussi, nech sa odsťahuje do Prahy! Veď aj naša novopečená ministerka kultúry vyhlásila, že bude propagovať iba slovenskú kultúru a do totálneho zblbnutia budete musieť počúvať, ako za trest, krásne slovenské vianočné koledy, počas celého roka.

STRÝCO MARCIN: V rámci objektívnej sebakritiky, si objektívne po súdružsky musíme priznať, aj objektívnu pravdu. NO ČO SME DOTERAZ V NAŠEJ NEMENOVANEJ NEZÁVISLEJ - VEREJNOPRÁVNEJ TELEVÍZII MOHLI VIDIEŤ??? Pár blikotavých hviezdičiek slovenskej popmusik, ktoré zúfalo túžia stať sa speváčkami; akýsi zdĺhavý film pod názvom TRI ZLATÉ DUKÁTY, plný zdĺhavých scén a nevýrazných hercov - od ktorých upadli a pozaspávali a to radšej nehovorím o Slovákoch, takmer všetky tatranské medvede do hlbokého zimného spánku; výborných STAND UP komikov a estrádnych umelcov, vrátane Milana Žitného s nápisom YANKEE GO HOME, alebo pána Štepku, Petra Nagy či Michala Davida, ktorí boli slávni akurát tak za komunistov? alebo pred vojnou? a teraz svojím výkonom márne dojímajú pamätníkov.

Z tohto dôvodu sme sa rozhodli po vykonanej sebakritike obrátiť v prvom rade na Vás – VÁŽENÍ TELEVÍZNY DIVÁCI a POSLUCHÁČI ponúknuť Vám konečne ATRAKCIU na ATRAKCIU a SENZÁCIU nad SENZÁCIU a ponúknuť skutočnú a naozajskú dynamickú pravú slovenskú SHOW - plnú ATRAKCIÍ a SENZÁCIÍ. Poučili sme sa pri tom aj novoročným príhovorom pani prezidentky ZUZANKY ČAPUTOVEJ, že nemáme používať vulgárne výrazy, ale sa máme aj spoľahnúť na našich múdrych a výnimočných ľudí.

Je však skutočnou historickou pravdou, že v tomto smere nám až pričasto lezú do kapusty – NAŠI BRATIA ČEŠI. Veď si len spomeňme aký veľký údiv nad tým „ČO VŠETKO MOŽNO NA SLOVENSKU ZAŽIŤ A VIDIEŤ“ zaznamenala veľká česká spisovateľka pani Boženka NĚMCOVÁ pritom, čo navštívila NA FARE V HORNEJ LEHOTE známeho slovenského štúrovského básnika SAMA CHALÚPKU, okrem iného aj autora teroristickej a nihilistickej básne MOR HO! „NA VLASTNÍ VOČI“ – sa mohla presvedčiť a vidieť 3-6-9-12, ba dokonca až 24 hlavých ohnivých lietajúcich DRAKOV - odborne nazývaných ŠARKANOV, DLHÉHO, ŠIROKÉHO A BYSTROZRAKÉHO, VTÁKOV OHNIVÁKOV a všetku tam žijúcu rozprávkovú háväd a NEHOMOLOGIZOVANÝCH ASOCIÁLNYCH ŽIVLOV vrátane MARUŠI a DVANÁCTICH MESIAČIKOV, ako i teroristickej skupiny VAJCA, KTORÉ IŠLO NA VANDROVKU, takže do konca svojho krátkeho, ale plodného života, mala na čo spomínať.

Ani honosné a trúfalé titulky jednej nemenovanej českej televízie: „NA SLOVENSKU ŽIJE ČLOVĚK, KTERÝ UMÍ CESTOVAT V ČASE - A MY VÁM HO PŔEDSTAVÍME!, potom čo od nich vylákal TRI LITRE BOROVIČKY, aby ju s veľkou radosťou a veľkým potešením vypil, a pod jej mocným vplyvom vyhlásil: „KURVA, ZAS SOM TAM BOL, KDE SOM BOL VČERA!“ – dávajú tušiť, že dotyčný nebol až tak sprostý, keď musel ovládať základy EINSTEINOVEJ TEÓRIE RELATIVITY a vedel oblbnúť aj českých filmárov - ale ani to neznamená, že my pre Vás nemáme niečo ešte lepšie...

Vážení televízni diváci, drahí bratia a sestry, vážené súdružsky a súdruhovia, veľkí Slováci a veľké Slovenky, meine Damen und Huren, Ladies and Gentlemen! Dovoľte mi, aby som Vám predstavil našu ATRAKCIU na ATRAKCIU a SENZÁCIU nad SENZÁCIU a týmto uvítal v našom televíznom štúdiu a poprosil o Váš uvítaci aplaus, pre pána. JUSTÍNA JAVORKU. /Ozýva sa nadšený, až frenetický potlesk zúčastneného publika./

/ Kamera urobí krátky prestrih na výborne sa baviace publikum, ktoré sa pri takýchto trápnych zábavných programoch bežne vyskytuje a najmä na zaskočené, prekvapené až odpudzujúce 15-ky-CHECHTANY, ktoré sú celé šťastné, že je na nich aspoň jeden záber a že budú v televízii./

JUSTÍN JAVORKA: /prichádza – tvári sa ako undergroundová antihiezda, v cudzom prostredí, akoby mu uleteli včely./
STRÝCO MARCIN: /hovorí do stále trvajúceho a neutíchajúceho potlesku/ Ako iste a veľmi dobre viete a ako nám aj potvrdilo CELONÁRODNÉ SČÍTANIE VTÁKOV, ktoré na území Slovenska prebiehalo v dňoch od 11.01.2024 do 16.01.2024, pán Ing. JUSTIN JAVORKA je aj majiteľom a chovateľom, bezkonkurenčne NAJVAČŠIEHO A NAJKRAJŠIEHO SLOVENSKÉHO OCEĽOVÉHO VTÁKA!!! A to nielen na úzení Slovenska, ale i v priľahlých dedinách.

15-ky – CHECHTANY:/Celé očarené./: GRATULUJEME!!! Blahoželáme!!! Neveríme!!!

JUSTÍN JAVORKA: /sadá si do pripravovaného kresla – tvári sa ako undergroundová antihiezda, v cudzom prostredí, akoby mu uleteli včely./

STRÝCO MARCIN: ... a to, ako isto-iste aj Vy dobre viete, po veľmi kontraverznom a často kritizovanom odvelení a odlete a za veľkého a všeobecného nesúhlasu všetkých Sloveniek, našich NAJVAČŠÍCH A NAJKRAJŠÍCH SLOVENSKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV na Ukrajinu...
... a zostáva tak, aj naším najlepším a jediným chovateľom a pestovateľom NAJVAČŠIEHO A NAJKRAJŠIEHO SLOVENSKÉHO OCEĽOVÉHO VTÁKA – VTÁKA OHNIVÁKA, verný Slovensku a najmä Slovenkám.

15-ky – CHECHTANY:/Celé očarené./: GRATULUJEME!!! Blahoželáme!!! NEVERÍME A SCEME VIDIEŤ!!!

STRÝCO MARCIN: /pokračuje ďalej / ... a ktorý ako výrazná a známa hviezda piešťanského bahnového undergroundu, nepokazí žiadnu srandu NÁM HO PRIŠIEL AJ UKÁZAŤ!

15-ky – CHECHTANY:/Celé vo vytržení skandujú./: NEVERÍME!!! SCEME VIDIEŤ!!!

JUSTÍN JAVORKA: /Nasratý konečne sa dostáva ku slovu/: NO TO VÁS NAPADAJÚ TAKÉTO PIČOVINY, ALE ABY STE MI DALI VAČŠIU A ÚČINNEJŠIU LOPATU V ROBOTE , ABY SME MOHLI VYBUDOVAŤ NAŠE KRÁSNE ZVRCHOVANÉ SLOVENSKO – TAK, TO VÁS ANI NENAPADNE???

STRÝCO MARCIN: NO ALE TÝM, ŽE NÁM ROVNAKO-AKO NAŠA ARMÁDA NEPREDVEDIETE SVOJICH VEĽKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV, TO NEZNAMENÁ, ŽE TÝM NEPOVZBUDÍTE NAŠU SLOVENSKÚ ŠTÁTNOSŤ.

JUSTÍN JAVORKA: /Rezignovane vstáva z kresla/ Tak teda dobre, ja Vám ako správny Slovák - toho VEĽKÉHO A SLOVENSKÉHO OCEĽOVÉHO VTÁKA teda UKÁŽEM, aj keď sa mi to ťažko robí.

/ Kamera urobí krátky prestrih na CHECHTANY, ktoré sú zakríknuté, plné očakávania a napätia, udivene čakajú na to, čo bude následovať.

JUSTÍN JAVORKA: / Sa z profilu a čo najbližšie nasmeruje k publiku a postaví na jednu silnejšiu nohu a pohupuje s ňou, pričom druhá je vystretá a oboma rukami máva ako vták krídlami a do toho vydáva rôzne zvuky a pazvuky napodobňujúce vtáka. Do toho môže aj na harmonike hrať JIMI ČERT – „Havran se nebojí, však nesmí se bát, Havran se nebojí, však umí se rvát! HAVRAN, HAVRAN, KRÁ, KRÁ,KRÁ!!!/
Autor hombre123, 25.01.2024
Přečteno 73x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí