Schůzka

Schůzka

Anotace: Těžko říct, co to má být. Na ochotnickém divadle jsme žertovali, že si napíšeme vlastní scénář "na míru" a aniž bych o tom uvažovala, nějak mi v hlavě vytanul tento úryvek neexistující hry, takový malý experiment...:)

On: (Sedí v křesle, popíjí whiskey. Z hluboka se nadechne, jako by chtěl něco říct, ale mlčí. Po chvíli se odhodlá.) Jste velice půvabná. Mohl bych vás pozvat na večeři? Někdy o pracovní dnu, o víkendu mám bohužel nejvíc práce.

 

Ona: (Opírá se o sloup, kouří viržinko. Z hlboka potáhne, s požitkem vyfoukne kouř a až potom odpoví.) Přes týden bývám plně zaměstnána, ale že jste to vy, podívám se do diáře. (Odkudsi vytáhne malý černý bloček a listuje jím.) Hmm. V pondělí nemůžu, to rozvracím šťastná manželství. V úterý také ne, musím pomstít nějaké ty nevěry. Ve středudělám nešťasné lásky ještě tragičtějšími a ve čtvrtek ulevuji nemohoucím. Ale ano, máte štěstí, v pátek mi odpadá kurz gymnastiky, budu na vás míti čas. (Odchází.)

 

On: Počkejte. Nejsme domluveni na čas ani místo.

 

Ona: Máte kočku?

 

On: Ano, černého Felixe. Jak to s tím souvisí?

 

Ona: Vlastně nijak. Věděla jsem, že jste sympaťák. Čekejte na mne u vás doma. Nebojte, až budu na cestě, poznáte to. (Odejde.)



On: (Sedí v křesle a popíjí whiskey.


Zatáhne se opona)

Autor Světlonosič, 04.10.2013
Přečteno 1457x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To vůbec není špatné, já osobně bych tomu dopsala nějakou pointu a zahrála to ve vašem divadle.

21.11.2013 21:50:16 | danaska

Děkuji, nejspíšna tom zapracuji trochu hlouběji, tohle se mi jen tak vyrojilo v hlavě :)

25.11.2013 12:15:37 | Světlonosič

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí