Pár myšlenek...

Pár myšlenek...

Anotace: Přípravné skici a básně na Slam Poetry finále v Plzni a nový Projekt Sci Poematica

...Slammer přichází na jeviště, protíná si víčka, říká, že ještě před chvílí spal, probudili jej dva mimozemští solipsisté a řekli že se má představit jako předek Ernesta Šapitó, co má vyjímečně vypito, jako slovácký psychedelický princ, to bude zase v Plzni na nádraží nablito...

 

Jako předvoj separistické vícedimenzionální skupiny, Psychedelikates a agentury nokturnální Ventremortovi vejcovody, přichází na gram slam s plácačkou na masařky a pistolí na kaviár...

 

Mým úkolem je představit Vám slova, nikdy neslyšená, nikdy neviděná, neexistující,

vidoucí, slova sálavá, šátravá, ševelící, šepotající, čechrající, žilkující, třepotající, cupitající a slova šovinizující, slova laskavě proudí, slova otrhaná i slova z vaší kuchyně, zlá i milující cítící, cílící, čechrající, řezající, řevnící i vzněcující a vzrušující a inspirující...slova vědomá a parodující. 

(slovník slov na cestě, paradoe a linguální paraplexe na jména slamerů, vymyslená z patra za pochodu, na pavlači podvědomí, jen tak do větru, zvýšený stimul a odvyprávěná příhoda každého z nich, koleduje si tak o přínos a bude je zvát na archu slamu, přidává kosmologické narativy, psychedelické kompiláty a životní anekdoty, řízlé mimozemským marastem a částečným osvícením)...

 

Netřeba se ptát, jestli tady někdo někdy zkoušel nějaké zázračné omamné látky že ?

To by bylo jako přijít na hostinu náboženských fanatiků a ptát se kdo vykradl panenství za pannu v démonickém panoptiku přítomnosti...nebo kdo se vykasal ven ze svého já i z kapsama a kartama s tarotovým žolíkem a jeho propadajícím dnem

 

(druhá možnost je přijít do prvního kola s litanií za slovo a vizi, jež vzdoruje statečně skutečnosti a přidát zelený olej slovního toku na Divotvůrkyni, živě přede všemi, obnaženě, s potřebou naléhavě hovořit o vnitřním světě krásné zkázy a otevřenosti do Vesmíru, až za druhý konec té lži o které hovoří smrt, TI nesmrtelní andělé...)

Kabaret tisíce a jedné zmražených molekul mozku na arcibiskubství vesmírného slamera...promiňtě špatný meeting, to mělo být v doku nebo na palubě slovácké vesmírné lodi, šohaju nelij do toho warpového enginu tu slivovicu, na ganjapohon poletíme až za fraktální hematon, demagogie jedné paradoie, kdosi říká cosi a sivém podzimním počasí, vy jste vypil můj šálel s houbovým nálevem, ale prosím Vás, ten s obrázkem Blade SLammera ....? Ano praděd volá, náhoda strun synchronicit, viný sklípek to je ontologické probuzení, jak rád by šohaj krůžlal ženu někde v senu, jenomže když zima je, staré dcery nostalgie, tak ňuravé jsou slova, slaměné, slamované o cimbál, o sklípku bál, když tanči celý čaradál a dcérky jsou malované, tvařičky načervenalé, laskonky neskonalé, střevíce protančené blažené, jak my jsme tady ve vesmíru a všechny cesty vedů do sklépka tak naléj vína šohaju, nalej skřípavé tango s chaosem na baldachýnu osudu a zatanči si se svým snem, ať te provedem, slamem, stavem, myslí, srdcem, všichni společně ke smrti jdem, jednou žijem, mezi nebem a Zemí, jak lehce je mi když diváci naslouchají, šepoty se zpovídají, slova si v zádí lodice hrají, galeony velice plují a noty v zádi se osnují,

beaty odkapávají, nakapávané loděňky uzemňující čas a prostor, slam jako hudba je nadčasový prostor, antické della arte, kabaret impro, retro příprav na onoho boho, co že to, ano ono to nejmenováno letí v širou kolej za zem zen záživotí lotí kmotí peruť perutí jak ze světů chotí se souchotí mne vábí až za onen kraj pro diváky, onen šlaj, jalového slamera to větří čirá nádhera, Plzeň až k ránu, nalejtemi mi dobrého Vína, ať žena pěkná najde se pro mne tady, mám nedaleko pokoj a tam je místo, to je to místo, plné světla, tmy tajemství, prosté záhady mezi mužem a ženou, mezi rukojetí tance a krajkovím na podlaze, a na váze okamžiku, šineme si to, spolu do pelyňkového soužení, klína mhouření, jako dva vyvolení na stavení majáku, dívajíc se do dáli, aby se nám malí mladí smáli, že jsme spolu veslovali za azurový obzor, za snící kroj za rotostroj, meteorů roj, na druhé straně, přístav volá, svoboda tak proč otálet za svým srdcem vzletět v básní ve vaších očích nesmrtelnost se točí, eso vypadává z rukávu, podmazaný stůl, lidé nahoře a lidé na okraji všichni společně touží vidět ráj, nebo hrob, obkročmo otočmo, zatancujme si tady společno. 


Nerad bych aby to vyznělo příliš Mefistofelovsky, ale jsou jen dvě mé momentální lásky, Perisculum Poezie a Perpetum Obraznosti. -Mezi meze Obrazotvornosti patří Konstantabilita možností Anatolita přitažlivostí, metoda děje a jeviště Rimerova meridiánská memorabilia Mručivé vekslení za skřípajícími zuby extáze, cenící Hrabalovský bosý čenich, choulostivá místa na krku žil slammerů, obzvlášť pikantní a štiplavé paradíso, Pan Dibitanzl s tanzen o pajzl v květech pipilpizintli, Jílkovat o kvadrat dračích přesmyček oček a odkazů v příkazu řádku na řádku verše, kdy ptáš se čelem verše veteše co že sem pleteš se, pan Juráň z rána na raňajku pozitivní kávy vidlačí pod pytláčím slova valící se napřed zející, můj slam a Lefi levitující ve fibonaciho řetězci, všichni na Arše, společně, ve stejné době, v časové skobě, kapsli jež myslí, evolucí co se spikli, jako Louda když o švédskou trojku se loudá a kdáká na kamráda, jež má krvavá záda, opitá odpovědí jež všichni vědí, kdo že vyhraje před nedělí oněch třicet tisíc vočí a svuj odkaz tak v náš všech namočí, ať už je tří minut klokočí, já šohaj ze slovácka, dám lidovou, neb minulý rok to byl boj, Anatol oblékl relativity kroj, a třískal hlavou o žížalí nepokoj, v konějšívý krtčí lokaj, nejvíc však byla černá střela do karmínového srdce od Zuzy Kantorové, jejíž básně jsou z přítomnosti zmražené i nové, tak vidím svět znovu nově, maluji se VIgthor Thorovým kladivem poezie a jestli zem Země je Poezie jež žije ze Mne, ať zahalí mne smrt do sne, né vážení, smrt není, je jen odraz strachu v nás, z Lásky, slamu, života, básní, příběhů, radujme se zas a zas, jak čas se zastavuje v nás o nás v nás o nás, a kdo jsme my...?Atomy Molekuly, Holony, Příběhy jedné doby v oukruží o Pí pozpátku vržení z těla jádra srdce hvězd díváme se milione let zpátky přes divooké třpytnění onoho nekonečna stavění přes vousy vlnění hmoty energii teď a tady stojím rodím se a báseň v nervovém zakončení vpiji, Bohdanovi extatické stryji, jak jdou nad dobou, spolu se zase Slameři na Archu sezvou, díky a buďte slam, beat je snědená slaměná košile na večeři bláznů, ze stěžní tečou očí Brida a po stožáru padá opilý Rimbó, Kerouaca věší anděl za šest neděl, ach přátelé jak blaženě až nereálně mi je, je to jen budoucí nostalgie, stlát si na slamu do slovácké košile, jak čile, ó jak čile, vydat se na moře sám, přes celý oceán, k Vám, za Láskou, k Vám...

 

----------------------------------------------------------------------

 

Mám touhu zvítězit ve mne touha touha po vítězství

ve lávě mého jména je touha po vítězství obsažena

bezbřehých svalů obnažená jako žena láskou zasažena

za úsvitných rozjímájí galeony stesku rodí se báseň obnažená

opřít se nahých skupenství prostoru do plachet odvážných

na šíré moře za bouře nezkasaných hájemství svobody

 

pod níž vyjeví se nezaměnitelný rukopis těla nebeského

slova i živoucí energie mysli a světla nad temenem stratosfér

a je fér prohlásit se za proroka být světlem nezadržitelně 

se blížící na hostinu temnot a neblahých nepochopení

a kapce nosit samotu v sametu fraktálních slz dechu

zrodit zvuk v soupluk hudbou o souhluk slabik v slabinách

zahalit tvář svícenou slamem slováckého psychedelického prince

stát se karavanou světla na hostině bláznivé lásky

 

šílené jako nápis 'Jsem nokturnální město plné mešít

a srdcí k sobě sešitých pravdou a lží tolik beznadějně komponovaná

báseň pro milenku ze Šamorína jež vnitřně umírá za přítele jež

stal se slammerem ze zřetele a žije si v hlavě své krásně sjeté

až za oranžové ovečky tečkující mandarinkové strony lodníkům na obzoru

krájím se ze Zoroastrie amfetamínové árie a ryje jeviště rypákem pohunků

panenské svádění jímá mne v zásvětí poezie střepinových soudů dětí

 

Divoká karto tohoto Vesmíru

smírná divotvornosti propadajících se tarotových rámů bez zrcadel

zauč hudbou hubu nazaratu zalom vozotaj tajů

v elastické čelo síry a víry kam zatratil mne vesmírný Mefistofeles

felí tam s Kristovým stínem na kříží a vyhlíží kdo se přiblíží

do obnažených sonát vlévá se fuga za básnickou Imaginaci

 

Requiem za slam: Birdova čéško v sedmiramenné tváři řinoucí struny 

ze zlata a aksamitu

Tuláku po hvězdách rozprášený milionovou extází světelných let 

existencí myriády vtělení hrdinů

Hlase pro který řežeš do zápěstí na klaviautuře Buddhů hudebních zjevení

tekoucí křepelky neskonale břidličného chiarescura

Kapiláro rozjímání nad smyslem holistické juxtapozice zorniček

v extatickém tichu kaleidoskopu tváří Člověka 

Tváří vědra skupenství prehistorických veršů 

hořících na stěnách jeskyní a chlopních snících vizionářů

vznášejících se nad orbity budoucích generací

s ohořelou pamětí čajového doušku z Oaxaky

 

Zlatavá vázo z ambrozie a myrty a ryzích tykadel vavřínových

dálných démantů erótu noci

šípy prvních jar mne volají k Tobě za duny lávy

Běžím napřed před dotek stejnojmenné zteči v brázdě Člověka

kapsule sultánů prohlášená časem nesmrtelným

při nedělním znovuzrození ze Zěmě měsíční kráter

Apolinské světlo spirálních návětstí věštby mimo čas a prostor

nádraží je žížeň opilé kůže po domově domovina vina svalovina ztracených

 

Epilog: Budiž veleben tento doušek života

života tajných lásek

minotauřích říší šíleného srdce

dýchající lávy plic

a lící čechraných cípem záchrany

Na konci plavby do Země Srdce

Na konci láskyplné vize laskavého vesmíru

Na konci pouti lesem zahalených

den zahálčivosti v temnotách

prapor na konci veřejného tajemství jménem básník

za světelnými tancemi enkrypcemi pokrytá báseň

poslední večeře tvé rukojeti

Společná kotva hledá nás na konci hřbitovích písní a nové odpovědi na Vesmír

 

A říká: Chráním Tvé sny, Tvá Poezie s Láskou

Ps. šibalka, nezapomeň na mne. Jsem moaré odvahy s láskou a čistotou.

Buď svůj buď básníkem, nazabíjej básníka v sobě na lavičce baviče a šílence.

Oni jsou šílení, že nemilují ty jsi opravdový. 

------------------------

 

Projektur: Scí Poematica/Scí Poematicon

Projekt Cyclon of tears

Konceptuální album

 

Děj: šifrovaná zpráva, příjem nové civilizace

OBrazy: Všechny Imaginativní Spektra

Místo: Galaxie Síť nadhvězdokupy

Názvy Skladeb:

 

I. Cyklon of Tears

II. Synaptical Tales

III. Galactic Response

IV. Blade Slanner Rush

V. Carmic Future

VI. Diasporic Oddysey

VII. Panspermic Movements


Obecné: Alternativní Vesmírné skutečnosti, Paralelní kosmická invence,

Evoluční pre programování, Termonukleární fúze, Galaktické zarovnání, Předehra k rozvoji Země/Victoroverzum/Sci Poematic-on


0. Cyclon of Tears je hybatel za nějž je zodpovědný Vizionářský Režisér

Enkryptuje pomocí sonické linguální a ontologické matrix

Zmíněné skladby jsou tak naratické vesmíry plné diskontinuity

cestování časem zvratových teleportujících smyček

a hi tech slovních trvdé sfici okořený poetickými obrazosférami a nokturnacemi - odehrává se v alternativním přelomovém scénáři roku 2012

je to jediný koncept minulosti poté se ambice přesouvají do Budoucnosti

kde hýří nápady a vypráví tak historii budoucnosti. /Transkripce You let me in the rain/all moment of history in soil/grail of sand/amen/the divinatory mem/implanted to now/know how of storage/the holy age/geriscopic perisculum of future technology/sound tectonic and gymnastic/paleosvastic off all gestures and mimics/etics of antitronic letters/terminal of liminal/activization zone investigation flow on deliberalization the poetry set in the motion/timeless invotion/invocation of fluctuation gramatization/sensation of senses/sensless parafluex exuberance of energy/sonical caliberance over the stance of matrix/ontological hatred exchange on love pattern/sensualistic tendence to arrive in vessels to hide in arcam/asylum of darker pie/thy paradise/ernstum einsteinum rising the matter of the mind/minded over divined/spaces/cosmological discontinuities/teleportating loops of changes as ideas scratches the mutic futic tic tac forms and norms/beats eat majestic figures/


World by world/alternative past holding the last stasis/the enlightment extasis/the fear of extinction/the rationalization of consuming option/vivid species agression/meticulous regression/army of me fragments encrypted/depicted by hero/the visionairy director of Silence/millenium stairlance of stars/bars unleashed unknown/knowing the last pointing stunts of ants/alternative tantric dancers/producers of new era/on their own/coming home/spacey racey oh oddysey of r a y x rays/as says dark matter/termonuclear arena of nocturnal/alternative past/people are afraid to go into the destiny/tiny fragment of light outsourcing the bellar interspacial ring/interplanety eyesink/holy ing/Indra/Olympic colors/Delphi Pí/Parmedios on side avenus of Venus/Nusbique cubique cassra beats hold together the realm of the system R.E.M.


1. Synaptické Příběhy/Synaptické Narace/Synaptic Tales

Psychedelicko-lyricko-sonická kompozice

vícerozměrné sylabické hlavolami postavené na hlavu

mixáž - koktejl kosmologických narací

Odehrává se v roce 

Každá skladba má jinou dobu trvání jiný plán

drží je jen kohezivní rámec propojený koincidencí

a meziplánovacích můstků příběhů

V podzemním prostoru Planety Earthyqoon

je objevena mimozemské vědomí ve stroji

různé otázky a odpovědi proletí hlavou vypravěče

zpráva je enkryptovaná na povahu reálného fyzického vesmíru

systému mapování a měření světla a přeměňuje se 

v každé lidské mysli

pozůstalí lidé ji přesunou do tajného multifacilitního zařízení

kde Brilantní Venom enkryptuje a imprintuje

kapiláry zprávy přímo z vesmírné sítoviny tisků

dostaví se neforemné směr zprávsa jáství

5 milionů let obsahuje nadpřirozenbé narativy

pruhy 'klonování skutečnosti' o lidské rasy

návštěve mimozemských solipsistů a finálně panspermické galaktické invazi

inseminaci Futigenu - fútický gen. Předjímá další prostředí skladeb.

Descripce skladeb

...


Its year 2020 the coincidentals hold on the prayer/as you invite the mind inthe the rhymezone story of paradox/paralax/axes of taxes beyond the timeless praxis/in this is the story/untold the fever of untold teritory/as we conquer the Earth/alternative universum hearth/from part of us/from Venus of sax/beats and caliscopy of eyes/we found a miracle in thousand words frequency machine/turing imaginairy landscapes/ints the cressels/alien consciousness in the machine/encripted by the sophicticted figures/unmeasures head of the tolder/the founder of our conteparts/on the planet Earthqoon/the reconquist of the abyss the awoken bliss/the misfits/spiting whishles aournd orbits/the fundamental digits/system physical rhetorical methafyzical/oustanding Venom/the briliant chest player/took the change on the vence of rampage and shifred the page of rage onto the exploratory/the field injected the thought of lightspeed theritory/fountains of levels of desibels the animates/estimates the victory of mind upon the matter/matter of fact its live we living throught periscula of experience and lighthouse is up there in the sky above the water from mercurium/the single opening curriculum/and continuum...Venom opened the letter of the message geriscopic eyes on the river flowing by/capilars of flyers of ears/in the midnight air flux of spairing pair/complex naratives in the void of self/elf fencing the mirrors of the end of time/mesmerizing crising cruising into window of owner/subjectively conquering queer of ribonucleus/and the races they cloning the reality to the music to the soul of single hour of golden flowe/verify/physical spirital together in the matter or erasers of fears as we get closer to the army of me/pieces/telephatic theses of encryptor zen/futic gens on the wheeler of freedom/domesticated memes of trianglilist mystic/of lyrical trackspots and holistical odds sweaping into intro of new passage of tracklife...cooperating vocals....'

2. Galaktické responze/rok:2222


Its tracking spots odd attacking plots searching for the paradox of witcher oz/ozymandias of me mutualy graduete with poet of reality and fiction/its literar decliction of clingons mind/hybrids double rewind/crazy walls of eyes behind/drifting shifting to delirium/retroscopic pictureqsque pic holding the mic on the wire/respirational procces of fractal progress guess what its hat of wholy moly twat that sold the goal of goatboy/


And slowly begins to beats with no supernatural cheats on you/

as forming procces of galaxies comes into monologe/the triplets of dialog log in the zone and we exploit further more the revelance and sublets notes of testimony/shivering testacles of oraculum/rolling the hill down around the human mandragory dragon/placenta hymen of ninth monts around the forming mineral of galaxies/sky x rays cosmic wizadery of verses erases the blackness of night/hight pitched voice celestialy floating into the room of sweating litany/tiny hold on dont ever let me go/going to the supernatural goal/step into the dancefloor or be inactive versality prickster/clack click b sack/mindhack/fluxation warp fluctuate the over human hate/adaption of love/living/loving/starting in the midnight air/as rainbow comes to understand/panspermic caligony/orthovexial perpetum flexum/information around circuits of evolution/cosmic planetary terraformation schemes telepaticaly sending telekinetic momentum to crescendum of continuum of bleeding brains/solipsism on planet Mars/rising the grooving grrove of fluid octopus orbits/glittering the diving manner of planet's mushrooms/asd decent actuality of frogy acids steps into the subwolfer of ratio behind the biological shrieks/roasted techno beats hits me and struggle the glittering match of alien ufo in the space of spaces/then the alien hybrid from Zaquahonia/enters the vibrationaly field/and take me to the uncounsciousness ride of my vivid imaginare of unrestfull pleasures/that bleessed cannot be messures/its experience perinial and holographic mixtures of mindcomics and stripes taped to the tapiserium of orknamps and ornamental poirtrait of young escher's paradox/and culmination Tangui's fatherhood take a pill of flow before sunrise we skip the heaven into the core/deviant corporatocratics on the blanket of metacorporatocracy desc/interpunction on the diction of holy sound)scenic creatings as co creators found the ground around the noun*/and cathedrals full of heaven are mesmerized/holding the engines of stamina/keys of architectonic to the future/respirate the space age/perpetum transformation transfer the figuration energe when body dissolve into the thirty three holy cosmoses of arriva lAxes and rooted terminals of Voided objects's....

Začíná fenomnálním monologem - dialogem o formovacím procesu galaxií

a lidského plodu/impériích a kolonizátorech z jiné dimenze/jež interpenetrovali lidskou mysli před miliony let

Odehrává se dvě stě let po otevření panspermického informačního centra

obvodu evoluce/doba vesmírných a planetárních teraformování

(jedná se o solipsisticko - sonický scénář v rýmech a anglické vazbě 

na hudební kompozici, jež se mění ku slovu a tvaru)

éra je známá jako doba galaktické Responze/Aktualita 0.1/Převrat

Subkapitola - objevuje se geniální mimozemské dítě - schizoafektivní hybrid

deviantní parazit 'příběh uvnitř příběhu'

Supertechnologie ovádá tok teraformování planet

Válka metakorporací a stavů za meta-interpunkcí scénického prostoru

Pernamentní vysvětlení dikce - odkaz na skryté katedrální motivy

architektonické klíče a skryté svinuté holografické textury identity

...přeměna hmoty v nekonečnou energii

transmutace a transfigurace lidské bytosti...


3. Blade Slammer Rush/rok 2666


This is year 2666 as father trinity holding the cross around the box of headroom roomates rolling the datacox of socks crossing the space between borders and smoking in the naked galaxy controlig the body of bodies in the bodies of structurals technologist lyricist when you found out the phycical content of matter is only a vivid clearviyange system fragily in war with consciousness drug help us to understatn the nature of reality and the miraculous object as a presuaress gift in its meaning sketech of magical singing symbols of alien commader femmale near Adndromeda delivery as you are the opening monolits last junkie of anchestors injected the space explotarary rele of ships into touching herecy curtesy of love in the wormhole as people waiting to the lost cells of sell fractaly diaspozed in dia-positives fragments momentaraly opening the acustic brains and heaven's into the hibernatic cryonicly masturbating reincarnated openers bodies swallowers of semen nemesis of universe you and me in the totality response of gravity vitality corresponding between migrants and gigaints on the cruising holder of dead beaty as baby hits the core of the stars in milion degrees and refes of vulcanos manufactured the doors of feavenly spooken whisperer mans in the deserts and island aosis that cannot be smell throught the matter of dark void and manufactured into the launguage of breakbeats breatstamina freaks hairy sneeaks sneakers and risctakers the monotheism makers the real fakers that align with mortalers of the night as train of the beats goes forward into the mind and circus of praying ce's

conceptualizated restructurized the mind and reshape the immortalit proccesses of our lifes by collosal artefats of poetry silently shivering in the chest of resting pregnancy of void and hatred from lingual matrex anxious xyborgs orgs detailed pictured and animated in the story of socrates and current mythical shapes and structuarology gargantuel funky masses of matter and eknowledgement about the frosty and dusty wawes and rivers of consciousnesss.,.!


Potřeby domovské galaxie mocných ovládají tělaři mají jiný vesmírný fyzický systém - polis disc - po několikeré válce - vzácný předmět nebývalého významu - skicáře magických symbolů mimozemské velitelky

Nedaleko Andromedy je nalezen Monolita - poslední předek kmánů 

podařilo se jim injektovat první červí díry - lidé na to čekali

z nich vypuštěný kletbu předchozích zmražených vtělených já

otevření akustického mozku mysli do volně tvořícího vesmíru

nedokončená korespondence mezi emigranty a migranty z plavidla

které se proklube do jádra hvězdy a zjistí otisku první manufaktury

prvků ve vesmíru - důkaz neodtajnitelné teorie ve světelné manifestuře příčin - superlativní kladivo - odraz řeči hudby v breakbeatech - 

poté se z čepele nalezené na poušti horizontů temných krajin zrodí mimozemská Dna - v ní jsou symbolicky dešifrovány anatreóny 

hierarchické průniky stvorců jednotlivých balistických střelek

pro realitu, je zjevné, že ne pro celý vesmírný systém platí

pernamentní zákony, je to modifikovatelná nadsvětelná technologie

příliš vyspělá než by ji lidé v součastné fázi vývoje mohli pochopit

a popsat a konceptualizovat současné a budoucí možnosti designování

a reshapování a restrukturalizace jejich životů, délky, křivky a možnosti 

nesmrtelného působení mimo hmotné artefakty. Nástup kolosálních kolonizačních prostředků - podniky v zákulisí devíz - nuance nesmírné 

rozlehlosti příběhu - mnoho fází zlomu - mytologické systémy jež vyvrací mnohé ze součastných poznatků a kolektivní masy vědění a vědomí. 


4. Diasporická Budoucnost/Diasporic Future/30 století/3333

cesty v čase a prostoru/komplexní druhová dynamika/meziplanetární ekosystémy/více než komplexní ekosystémy/čas zrychluje/víc novelty/druhové examinace vědomí/krystalizující metaobrazy


Disonantní intro versus harmonické principy/Na úvod úryvky řeči různých

kultur 'formující se Letter City'Pozůstatek rozprášené frakce ůvodní mimimy vědomí homo sapien nalezen neznámých vesmírným oneiromantem

První zmínka o oneiromantech z apeironu/orbitální stanice hluboko v jádře hvězdy/faktická a geofyzikální nesmrtelnost inteligibilních částic/

Gleisnerovi roboti/hypersféry/lidská mysl/komplexizované masky ve strojích/

homogenická ostrovní ekologická polis/nevyčerpatelná energie/mimo fosilní a neobnovitelné zdroje/objeven zdroj jež přesahuje dnešní představivost/

superpočítače místo mozků na bází hyperinteligibilního softwaru ovládají dominantní druhovou matrix/jež obsahuje kopie a zálohu za každý dotekový pohyb inertní i ouvertní hibernace přítomnosti/randomizující mutace basických psycholún/archetypální oarta stavů a smíchu/astrofyzikální katastrofa/ 

Hledání vlastní odyssei je hledání výrazu pro Homo Sapiens Člověka Tvořívého/Jeho tvář v čočce mimozemského neo-ontologického designu

linguální chameleoni pendulum....


5. Karmická Budoucnost/Carmic Future


Více duchovně založený text zpracovávající pohyb a okamžik

odvrácení a návrat energie/poutavé světy řetězící se ve zdánlivosti náhod a synchronicit/vlivy a vity člověka/natažené a obnažené do Vesmíru


6. Panspermická hnutí/Panspermic movements

Je finálním projektem konjunktury konceptuálního alba, zastřešující syntézou poznatků vesmírného formátu/ výstupem mimo aktuální podobu mainstremové narace/mainframe lidstva/odkazuje na díla vizionářů a mnohé lidi jež viděli daleko do předu/ zasazuje jejich jména do jiných kontextů a souvislostí/ texty sami o sobě jsou velmi mezioborově skládané/materiál o němž se jiným jen sním/ je v tom i část osobní výpovědi/řeší intersubjektivitu produkce a neprodukce/šíření světla ve vesmíru Einsteinově a Victoroverzu/odpověď na poslední ontologramatickou otázku kvantových elevací Vědomí a Času. 


Hlas Boží bude vypuštěn po završení této konjunktury....

Autor Happyyz, 30.11.2015
Přečteno 1057x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí