PREČO SA NA FARE V HORNEJ LEHOTE DLHO DO NOCI SVIETILO? – 6.

PREČO SA NA FARE V HORNEJ LEHOTE DLHO DO NOCI SVIETILO? – 6.

Anotace: Z pripravovanej undergroundovej knihy: "DO RICY PÍSAU - HOVNO MU PRIŠLO !"

/Pani učiteľka na základnej-obecno-ľudovej škole v Hornej a Dolnej Lehote nadšene vysvetľuje a nakoniec sa detí spýta :

PANI UČITEĽKA: No, čo si myslíte, milé detičky? PREČO SA NA FARE V HORNEJ LEHOTE DLHO DO NOCI SVIETILO???

/Detičky sa takisto nadšene, ba až zúrivo hlásia – až je pani Učiteľka nútená vyvolať malého Jožinka, ktorý sa hlási najzúrivejšie :

ŠPRTÁK JOŽINKO: To je predsa také ľahké! Tak ako nadšene písal denník SME, preto sa na Fare v Hornej Lehote dlho do noci svietilo, lebo NA FARU DO HORNEJ LEHOTE PRIŠIEL za peniaze EÚ z Bratislavy, JEDINÝ SLOVENSKÝ ÚPIR – PRDIMUCHA, aj so svojou zákonitou manželkou ČARODEJNICOU FONFOU.


EVINKA: To prosím Vás pekne, ale vôbec nie je pravda. Na fare v Hornej Lehote sa dlho do noci svietilo preto , lebo tam v rámci predvolebnej kampane prišiel na stretnutí BEZ URÁŽOK a BEZ TAJNÝCH a bez OCHRANKY a nakoniec aj bez SEBAVEDOMIA, za to s príspevkom 200€ na každé dieťa, JEDINÝ SLOVENSKÝ ANTIKORUPČNÝ POLITIK – JEDINÉHO ANTIKORUPČNÉHO HNUTIA A VEĽKÝ BOJOVNÍK PROTI MAFII, až pokým nás všetkých neutešil, že božie mlyny melú pomaly, ale večne - pán MATOVIČ, sám sebov, nazývaný ako OLD SHATTERHAND, pokiaľ ho, aj Milana Žitného a Velgáňa a ešte jedného takého FÍZLA, z Vojenského obranného spravodajstva SR, ktorý sa predstavil asi s ukradnutým občianskym preukazom na meno DUDEK, nezožral PRAVÝ TATRANSKÝ MEDVEĎ.

JANKO GIERTLI: Ja som sa s PRAVÝM TATRANSKÝM MEDVEĎOM rozprával a ten mi potvrdil, že ON žiadneho MATOVIČA, ani žiadnych tajných z Bratislavy, bez urážok a s príspevkom 200€ na dieťa, NEZOŽRAL! – aj keď jeden z kajúcnikov to o ňom prehlasuje.
Akurát viem, že 3 až 6 – 9 – 12 hlaví OHNIVÍ DRACI, odborne nazývaní aj ŠARKANI, si na neho nasratí verejne sťažovali, lebo potom čo, 24- hlaví OHNIVÝ DRAK chceli aj s PRINCEZNOU POPOLUŠKOU a SMELÝM ZAJKOM, čo predčasne z Afriky prišiel, OFICIÁLNE VYHLÁSIŤ SVOJU KANDIDATÚRU v predčasných parlamentných voľbách do SNR, neboli k nim VOBEC PRIPUSTENÍ!!!

JOŽKO GIERTLI: Asi len pri takomto ním navrhnutom a s takmer komunistickým nadšením ostatných poslancov schválenom volebnom systéme a zákone, sa iba vo WILSONOVE môžu narodiť a zrejme aj rodia a sú VYVOLENÍ TAKÍ SLOVÁCI, ktorí sú aj predurčení nám vládnuť. Sú to ozajstní SVETLONOSI a OLD SHATTERHANDI na ceste budovania slovenskej štátnosti a skutoční HĽADAČI slovenskej historickej pravdy, a samí jedničkári, ako pani REMIŠOVÁ. Veď sú skutočne veľmi očarujúci, ako pekne vedia mávať so slovenskou zástavou a majú takú danosť i drzosť a vysokú školu SNB, či gymnázium Pierra de Coubertina kandidovať za poslancov do SNR.

HLOUPEJ HONZA: /o ktorom sa šírilo dôverne-zistené podozrenie, že ho dosadila štvavá česká agentka,BOŽENKA NĚMCOVÁ, do slovenských rozprávok/ - To je veru pravda. Svoju kandidatúru som chcel predložiť aj JA, že mám všetky schopnosti a prednosti a predpoklady uplatniť sa v dobrej, aj keď márnej viere a snahe, pri budovaní slovenskej štátnosti, zvýšiť intelektuálnu úroveň a potenciál poslancov SNR. Predstavte si ale, kebyže takýto „múdry volebný zákon a systém“ AKÝ NAVRHOL Mgr. Igor MATOVIČ a jeho „múdry poslanci v Bratislave“ a ešte aj jeho zrušenie nechali poistiť troj-pätinovou ústavnou väčšinou, SCHVÁLILI BY VOČI SLOVÁKOM ČEŠI ?´
To by nám potom, ani NÁŠ VEĽKÝ OTEC NÁRODA A OTEC SAMOSTATNÉHO ZVRCHOVANĚHO SLOVENSKA ocenený na miesto prezidenta SR funkciou, jednorázového toaletného papiera, vôbec NEPOMOHOL!

ZLATOVLÁSKA: /rozhnevane kričí/ - A to by ste sa milé detičky naozaj veľmi čudovali a obdivovali, že okrem poslancov v SNR najmä tvrdo a ťažko pracujúcich na tzv. KRUPOVINÁCH, vo Výbore pre obranu a bezpečnosť a vo Vojenskom obranno-estrádnom spravodajstve, akú skvelú Armádu, a akého skvelého pána Ministra národnej obrany a VEĽKÝCH SLOVÁKOV – ČO MAJÚ AJ VEĽKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV na Slovensku máme!

PANI UČITEĽKA: Neveríme, chceme vidieť!

ZLATOVLÁSKA: /nasratá kričí/ - Ách Vy nevzdelanci, DEZOLÁTI - schopní sa kamarádiť akurát tak s pravým tatranským medveďom, alebo trojhlavým ohnivým drakom, odborne nazývaným aj Šarkanom, alebo hrať sa erotické hry s princeznou POPOLUŠKOU, alebo honiť sa so SMELÝM ZAJKOM, čo predčasne a nasratý z Afriky prišiel. Mali by ste sa aj trochu zcivilizovať a nechodiť len stále zbierať s EGONOM BONDYM „ Můchomurky bíle v lese“ a počúvať s ním len UNDERGROUND. Mali by ste aj počúvať našich skvelých slovenských folkových spevákov a politikov a estrádnych umelcov a navštíviť kultúrne-vyspelý CIVILIZOVANÝ SVET napr. Bratislavu, alebo Piešťany. Tam by ste NA LETECKÝCH DŇOCH aj videli akých PRAVÝCH VEĽKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV MY SLOVÁCI MÁME!!!

24 – HLAVÍ OHNIVÝ DRAK: A to neviete o tom, že my-Slováci, už žiadnych Pravých veľkých oceľových vtákov nemáme?, lebo odleteli všetky na Ukrajinu? Náš vzdušný priestor ochraňujú už len Maďari a Bratia Češi, lebo tí naozaj majú VEĽKÝCH NAOZAJSKÝCH OCEĽOVÝCH VTÁKOV!

24 – HLAVÍ OHNIVÝ DRAK: /pokračuje poznámkou/ - Keď 17. Septembra 1944 pristáli na letisku Tri Duby 4 americké B-17, ktoré priviezli americkú styčnú vojenskú misiu, doviezli zbrane, strelivo, niekoľko protitankových zbraní bazooka /ktoré povstalci nevedeli použiť/ a lieky, jej prestrašený veliteľ JAMES HOLT GREEN, okamžite telefonoval a informoval WILSONA CHURCHILA, vo veľmi vážnej obave, že SLOVÁCI SA ZREJME CHYSTAJÚ VYHRAŤ DRUHÚ SVETOVÚ VOJNU. Na letisku Tri Duby videl totiž zaparkované TAKÉ OZRUTY a TAKÉ VEĽKÉ DIELA PRÍRODY, akými boli 3_6-9-12 hlaví OHNIVÍ DRACI, odborne nazývaní aj ŠARKANI. Navyše sa zrejme asi nedopatrením stalo, že bol očitým svedkom pristávania 24-hlavého ohnivého DRAKA odborne nazývaného aj ŠARKANA, pričom musel sám odborne obdivovať a posúdiť predovšetkým jeho ôsmu a sedemnástu hlavu, ako udržujú stabilitu a rovnováhu a zabraňujú akémukoľvek kolapsu, alebo čo i len malému vychýleniu z pristávacej dráhy. Na tento svoj najväčší zážitok potom nadosmrti spomínal. Premenoval sa, vykašľal sa na lietanie a dal si nové umelecké meno JIMI HENDRIX, kúpil si elektrickú gitaru a s veľkým úspechom s ňou vyhrával na WOODSTOKU.

Takisto, ale typicky po slovensky zostali aj ocenený, praví 3-6-9-12-24 hlaví ohniví TATRANSKÍ DRACI, odborne nazývaný aj ŠARKANI, lebo sa im VŠETCI SMIALI – AKÉHO MAJÚ MALÍ a že nemajú žiadneho veľkého oceľového vtáka. Podľa posledných správ, nezložili a ani im neboli udelené letecké skúšky a majú byť potupne preradení medzi DRONY. Ak pravda nepôjdu bojovať na Ukrajinu, čo náležite odmietli.
Autor hombre123, 04.08.2023
Přečteno 98x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí