Původ formace

Původ formace

Anotace: Krátký úryvek z dlouho očekávané tvorby mladého a nadějného autora.

Ve příběhu vystupují mimozemšťané. Různé druhy mimozemšťanů. Povětšinou mírumilovní, mají různé velikosti, různá těla a proporce. Mnoho z nich má víc než dvě oči, proto místní lidi tolik děsí. Děsí se té nepodobnosti, té jinakosti, té odrůdy podob a zjevení v jejich očích. Jsou tak chápaví a tajuplní.


V některých snech pak oblékají, nebo se oblékají do lidských těl, tyto zážitky jsou poté modulovány různými prostředky, jako je tekoucnost s souhyb hmoty a dialogu jejich vnitřního pláště a laškujících cípů permamentního civilizovaného zápachu, vycházejícího z úst a řitních otvorů ostrovní skupiny, 'Oblačných'.

Mezi další poznámky, napsané čísi rukou do sešity se objevovalo Maldororovo plavidlo, které se těšilo velké popularitě i mimo oběživo běžných planet a sekulárních eidetických zařízení na dálkové, telekineticky řízené ovládání, vskutku impozantní zážitek.

Dlouho se mi zdálo o prostředcích těchto tvorů, jak se vyznávají před adepty vyšší reality, jak čtou mystické scénáře a co cítí pod kůži těchto pozemšťanů, o kterých ví, že je sem zanesl virus, drobné stvoření, pro které jsou schopni uvěřit ve skutečnosti jiného než kosmického původu.

Jsou součástí té myšlenkové větve, která se stará o oživení starších signálu z Vesmírů, signálů doby, futuristických sítí a syndromů akustické osy, holografické vyhoření databanky, svinutí se do jiné dimenze a další metafyzické aspekty lidské obraznosti, které nám nezůstávají skryté a beztížné.


-------------------------------------------------

Měl se s tím vypořádávat postupně, ne si nechat veškeré vybavení rovnou naimplantovat do těla o postupně jej o něj zkracovat a vlívat tak do paměti drah žeň živoucnosti....Pokračování na pokračování...

Zase si někde někdo v mém vesmíru zkouší mé tělo, zvedá ruku jako poprvé připraven objevit řeč těla a gest, začíst se do ní a zešílet pro prostor od soumraku vystoupení, až po konec filmu, který vyprávím abych obohatil skutečnost dost opravdickým světlem nebo tmou, zálěží na povaze právě probíhajícího génia znaku.

Když už se přibližujeme ke kapilárám momentu, je nám blíže jasné, že popis těchto bytostí je jen zkratkovitý, ač informací mohou být miliardy, složit je do jednotného a jednolitého datového paketu je vskutku nemožné i pro milion let staré, technologicky singularické tvory.

Není třeba domýšlet důsledky takového cestování při čase mezivtělování a meziplanetárních přesunů a přenosů, jako by nás čekala na druhé straně poslední vozka stavů, za celý kvantový princip zobrazující tento aspekt prožívání v našem Vesmíru.

--------------------- ----------------------------------------

Poté se odmlčel hlas a sýpavě se k němu přimknula celá osoba, celá osobnost hypností sil a promlčených, zádumčivých nálad a hlasivek posledního žijícího člena a členku jejich rasy, měli pohlaví vydělené a přítomné, jako v obrazech a zevních zdech lebky.

Osa lebky byla z červeného masa, jako šeptanda dlouho utajovaného mýtu a tvořivé vábné drásavé konsolidum pozornosti na jediné mase archy životů, jež vortexují v ametistovém spotu, mindwarpují klíčovými pasážemi života a hledájí ztraceného Papasseita, jak cestuje fotonovou galeonou.

I kdyby každý jeden malý segment měl věnovat jedné literární inspiraci, jedné vášni, jednomu člověku s tím obrovsky rozsáhlým vědomím a věděním, byla by to inspirující kniha, vskutku náležitá a pečlivá, psaná s láskou v srdci a otevřenou myslí.

...
Autor Happyyz, 09.11.2015
Přečteno 984x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí