Aphotica nuke

Aphotica nuke

Anotace: Můj první scénář zamýšlený k realizaci/natáčení v nedaleké konírně.

I. Námětový

Postapocalyptické vznícení.
II.Technický

Obraz

III. Storoboard s poznámky

Kresby a Skeče rozpracované...

----------------------------------------------

Povídka jako doplnění oné mise. Na Zemi se dostala neznámá extatická forma života. Dopadla nedaleko místa Uherského Hradiště, kde jsem se narodil. Zdá se opředena supertechnologií. Podařilo se jí zničit 97 procent populace. Není to žádná vznešená mírumilovná empatická forma života jak jsme u inteligentních mimozemšťanů předpokládaly. Popírá to všechny Fermiho paradoxy.

Nejprve jsem se domníval, že z toho vznikne nějaká separatistická hmota, ulpívající na povrchovém prostoru ohořelé a zdevastované planety, ale to byla jen minela cíle. Zůstaly zde poslední psanci, bojovníci, zjisvení a hnaní vlastním osudem a minulostí. Toto je příběh jednoho z nich, přeživši na Slovácku, hledá v pustině trochu světla.

Minulost dala za své, vznikly nové formy zmutovaného života, na který je zde možné narazit téměř kdekoliv, podstata lidství se nezměnila, život směřuje od ničeho k ničemu, stále neznáme svůj úděl ve vesmíry, jsme odkázáni na to co si sami vytvoříme, bůh odvrací od zničené Země svou Tvář.

---- Prolnutí se záběry, černobílé detaily a obrazy, obrácené různě kubistické, okna, střechy, místnosti. Tam kde se bude natáčet, scénář jde po spirále, napětí vzniká v obraze a za nepřítomnosti světla.
Autor Happyyz, 14.12.2015
Přečteno 782x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí