Archa smíření

Archa smíření

Anotace: Dialogicka dialektika noci, pásmo různorodých asociativnich sekvenci, detonace a derivace podvědomí autora.

Noc: Znovu, prichazis nepoznana, na území mých představ, v zajetí dalav, v blízkosti moci noci, tak hluboko v souostroví proměn a tanci metamorfoz, bdele prerie sounalezejicich obětí společného tvaru.

Úplněk: Hoření po uzkoprsem vytížení vlastní dostredivosti představy, aktivní, vitální princip, jež pohání vpřed charakter, tvorby, absence virtuálních rolí nahrazena scénářem ve kterém autor hraje postavu sebe sama, kreativita ve své nahé podstatě emblemu.

Luna: Fragment z úplňku, touha vysvobodit samotné uvažování o imaginaci, touha vystavět komponované myšlenky z nevědomí na světlo světa lokálního jeviště, divadelní reflexe v mezire mezi tichem a samotou dokonalých snů tvůrce.

Noc: Vstříc abstrakci, kdo jsi ve svém vlivnem vonnem ovzduší noci? basnipis, soutezka slov vystavena na odiv patřičným emanacim myšlenky, iluzorní kontura intelektu, srdce toužící se semknout k nedvojne povaze vlastní přitažlivosti bytí.

Úplněk: Nit nokturnalnich reflexi na konci doznivajiciho pocitku vilne vůně, opojení v těle mysli a tezkopadnost filosofických pochodu, akcentovana jako jádro či průrva tekuté strusky myšlenky, obsahujici zárodek scénáře.

Luna: Sama zrcadlici epopej univerza v rausi jednoho basnicky vášnivého srdce, jenž nachází rovnováhu mezi citem a rozumem ve slovech surrealisticke juxtapozice, odvaha nechat své myšlenky slyšet plout jedním proudem k naslouchajicimu divákovi.

Noc: Chladná barva hlubinné a stojaté révy řas skelných vod prusvitnejiciho aktu vrcholu, vztah nás dvou, my jako tvorba znovu a poprvé, dehet touhy žít v zámoří na ostrovech ve vysnenem okamžemi vln a úsvitu.

Úplněk: Chápání možnosti hranice svých tvurcich literárních a lyrickych možností ve jménu dramatického pásma, drť reflexi pochodujicich proti směru hodinových ručiček, seznam citátů opirajicich se o věhlasné myšlenky v lidství. 

Luna: Mír ustalujici přítomnost plamenů nevysychajici blaženosti, za perutemi absolutní monarchie archy laskavosti, spříznění milosti a harmonie, útvar pronikajici mystickym zasnoubením tvůrce a universa naplnujici obzor obou soustav přelivem jantarovych niter.

 

Rapsodie odickych vlnění,

nadechnutí opojenych smaragdu lásky, 

svícny obtekajici nová zrození radosti,

archa oceánu smíření.

 

Autor Happyyz, 15.01.2019
Přečteno 572x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí