Tužka , papír a ?

Tužka , papír a ?

Anotace: ............

Tužka a papír se povalují po stole... beze smyslu... jsem tužkou nebo papírem? ... jsem nástrojem či plátnem, které pomáhá ztvárnit? ... avšak něco tu chybí... cítím to prázdno... je tu něco třetího... či někdo třetí? ... často hledám... neustále hledám... často se vzpouzím... neustále se vzpouzím... jsem cizincem ve svém těle... zlodějem času přátel... dárcem marnivosti... jsem člověk... když hledáš... chceš nalézt? ... když hledáš? ... bojíš se propasti? ... hmmm... ano... vidím tu černou díru před sebou... černý vír točící se pouze v jednom rytmu prázdnoty... kdo zaplní tu díru? ... zakreslíš temnotu tužkou? ... přikryješ temnotu papírem... možná, že díru schováš, ale nebude to ještě horší? ... skrz bílý bude procházet temno a z bílé se stane šedá... nebudeš vědět, co je pravda a co je lež... znám tu rozplizlou šeď... tu mlhu... bezbarvou mlhu... jsem tak legrační, když stále hledám... ve svém hledání zapomínám na někoho třetího... toho, který není náhražkou, toho, který zaplňuje... je v každém z nás, jako je v každém z nás černá díra... je to naše volba... a tak se rozmyslete, co vlastně hledáte... jestli černou díru, nebo toho třetího...
Autor Lodě, 19.06.2007
Přečteno 390x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

víš tohle se tak trochu týká víry

18.07.2007 15:52:00 | Lodě

Nějak mi uchází pointa.Co jsi tím chtěla říct.Kdo má být ta černá díra a nebo ten třetí?

10.07.2007 08:50:00 | Arey

dobré;)

19.06.2007 20:47:00 | Livie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí