Víra

Víra

Anotace: no prostě moje úvaha:-)

Náboženská víra

Náboženství… Každý na to máme jiný názor a toto je ten můj.
Když jsem se zeptala křesťana, proč vlastně věří v Boha a chce být zrovna křesťanem, řekl: „Já to tak cítím“. Když jsem se zeptala Žida, řekl to stejné a myslím, že když se zeptám kohokoliv jiného, kdo patří do nějaké církve či sekty řekne zase to samé…. Třeba teroristy, kteří zabijí stovky - tisíce lidí, všichni odsuzují (já si myslím, že právem. Kdyby nějaký bůh byl, toto by podle mě nechtěl), ale oni mají také svého Boha, kterému jsou oddáni tak, že jsou kvůli němu schopni zemřít. Věří tomu, cítí, že to tak musí udělat... Ale když to každý cítí jinak, která cesta je správná? Třeba se to dozvíme až umřeme, já to nevím a věřím, že jednou této otázce na kloub příjdu, ale nechci patřit k žádné církvi nebo sektě, chci jít svou vlastní cestou, i když třeba nebude správná, co já vím :-)…

Křesťanství, víra již velmi stará, musela někde začít. Třeba kdyby začínala teď považovali bychom ji za sektu. Ale křesťané si svoji víru vybojovali a dnes je to jedno z nejrozšířenějších náboženství, ale i toto náboženství není dokonalé, i když se vyvíjelo tolik let.
Já chci jít na biskupské gymnázium, tak je jasné, že tam budou hlavně křesťané, ale já na tom nic špatného nevidím. Ať si každý věří v koho chce, ale neměl by to vnucovat okolí a zasahovat jiným lidem do života (můj názor). Já si stejně budu věřit v co chci :-).

Ale je pravda, že víra v Boha je otázkou, které se snaží lidi přijít na kloub odjakživa :-)…
Autor konmilka, 26.01.2008
Přečteno 583x
Tipy 1
Poslední tipující: Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen několik poznámek:-)

Je trošku od věci srovnávat víru v Boha s vírou teroristy. Ano, můžeme říci, že i jakýsi muslim věří v Boha, ale jestliže přitom zabíjí desítky lidí, raději nechci vědět, v jakého Boha věří!

Podstatou Boha je Láska. Říkáš, že kdyby byl nějaký Bůh, tohle by jistě nechtěl. Zkus si přečíst Nový Zákon. Tam Bůh vyzývá, aby člověk dodržoval Desatero, aby miloval druhé, aby zbytečně neubližoval. Aby dokázal omezit svou pýchu. Bůh nám říká, co máme dělat, abychom se měli dobře. Jestliže tak nečiníme, je to naše chyba, ne jeho. Ale o tom jsem psal už mockrát.

Ptáš se, která cesta je vlastně správná? Je to cesta lásky. Cesta, která vede skrze lásku, odpuštění, službu druhým lidem - ta je správná. Cest je mnoho, ale jen jediná je správná.

S požehnáním

28.01.2008 23:02:00 | Hippy

Pekne vyjadreny vlastny nekonfliktny názor.

28.01.2008 22:12:00 | Sarazin Faestred

ej... jen k tem terorismus, cos tam zminila... je to jen spatna interpretace Boha a celkoveho nabozenstvi... co se tyce islamu je to jedno z nejmene agresivnich nabozenstvi... i v bibli se dokonce pise, ze muzes pouzit nasili k "naprave" nevericich... (nekde ve starem zakone...)

28.01.2008 13:27:00 | Tömätäri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí