Vzatý život

Vzatý život

Anotace: Prečítaj a uvidíš.

Nik podľa môjho osobného názoru nemá právo vziať človeku život a ani on sám si ho nesmie vziať.Pýtate sa prečo?Na túto otázku existuje jednoduchá odpoveď.Lebo!ale nie nie to len sranda:-).Napríklad v Amerike trest smrti za nejaký zločin.Veď každý má právo žiť.Boh nám dal slobodnú vôľu.Nik nezistí praví zmysel svetla keď neuvidí tmu.Alebo trochu inak aj z najväčších hriešnikov sa môžu stať svätci.Ľudský život je krásny či už žiješ v hocakých podmienkach alebo sa ti ubližuje.Pamätaj však vždy že bude lepšie.Čím menej ste dostali tu na Zemi tým viac dostanete na nebi.Ceň si každý život či je tvoj alebo niekoho iný.Toho koho zabiješ nemusí mať taký zlý život ako ty.Možno že navonok má krutý život ale sa mu páči a je šťastný.A aj keď nie pamätaj NEHAS OHEŇ ČO ŤA NEPALI.Toľko k tejto téme ďakujem za pozornosť.
Autor walker, 19.02.2008
Přečteno 417x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozporuplne spracovanie. Ale na nastavovani druhej tvare nevidim, na rozieľ od Andyho nič slabošské či nevhodné.

24.02.2008 06:00:00 | Sarazin Faestred

Že každý má právo na život je seriózní myšlenka. Ale což kdybychom tohle tvrzení postavili a zkonstruovali opačně. Jaké právo má zločinec, jež druhé o život připravuje a kdo mu toto právo zaručuje a poskytuje (dává)? Nemá na to právo. Je to v moci jiných soudců. Případy s vrahy bych chápal jako možnost, kde by se v jediných případech, které budou průkazně a komplexně vyšetřeny, daly použít možnosti odplaty stejným prostředkem, ne však jakkoli libovolným způsobem. Za smrt smrt. Není totiž potřeba si vydržovat ve věznicích někoho, kdo druhým škodí a není možnost jej napravit. Věznice jsou alespoň v Čechách, tím myslím v republice dosti luxusním zařízením a nejsou jen tak pro leckoho. Proč by měli slušní minimálně v ohledu platby platit někoho, kdo druhé zabíjí? Myšlenka "nastavené druhé tváře" (jak ji chápou některé etiky a zejména ta křesťanská) je doporučení hodná, ale.................Ne vždy, ne všude a nikoliv na každý případ.

19.02.2008 18:08:00 | A.N.D.Y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí