gnose

gnose

Anotace: Církev nám lže!!!

21.12.2012 se opět sejdeme abychom pomocí gnostické meditace sebe sama otevřeli ve svém nitru cestu do království nebeského. Ti kdo pocítí světlo poznání ve svém nitru nechť jsou příkladem pro ostatní. Času už mnoho nezbývá a je potřeba jednat a to rychle. Nový věk vodnáře Vás přijme s otevřenou náručí. Důležité je věřit sobě samému a chtít to dokázat!!! Jen čtěte mí žáci promlouvám k Vám skrz nebeský chanelling těch nejvyšších svátostí světla. Jsem Váš gnostický sv. Jan, který chce hmotu poraziti a církvi projednou ukázati, že peníze a zlato nejsou bůh. Bůh je energie poznání sebe sama je to katedrála ve Vás samých, světlo vykřesaného poznání dobrého i zlého které nesmíte ochutnat abyste náhodou neuviděli osvíceného budhu, krišnu, krista neboli brahmana z východu. Hada který probouzí sílu kundalini, která očisťuje a harmonizuje všechny vaše čakry abyste prohlédly a postoupily zase o krůček výše ke světlu.
Autor Básník lásky, 19.02.2008
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Praxe a umění ukáže pravou sílu kundaliní budu možná za blázna ale to je její přirozený vývin. Dočtete se to v každé literatuře tak mě prosím nesuďte jako havlíčka Váš gnostický svatý JAN.

13.04.2008 05:08:00 | Básník lásky

Nelžu Vám přátelé já nezpůsobil 200 letou válku gnostických křesťanů s církví svatou a zmínky o ní zbaběle neuschovávám ve Vatikánské knihovně. Přečtěte si něco o gnosticismu a srovnejte ho s mými texty.

25.03.2008 18:06:00 | Básník lásky

Zrovna jsem chtěl podotknout-jestli si nelžeš spíš ty sám..O církvi je to všeobecně známo (a nejen o Katolické..)

18.03.2008 14:19:00 | Weylin

A jé, chanelling ;)
další bhagavan a nebo jsi jen kouřil travku ;)

20.02.2008 08:33:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí