Zamyšlení nad pravdou-2 část

Zamyšlení nad pravdou-2 část

Anotace: existuje......

Existence Boha nespočívá na jeho hmotnosti...Když vznikne víra, tak spolu s ní vznikne i Bůh. A když víra zanikne-umírá i Bůh (nebo Bohové). Jak pravil Adolf Hitler-proti víře se bojuje daleko hůř, než proti vzdělání.....nejsem zastánce Hitlera, ale musím říci, že v této věci s ním souhlasím....Vzdělání můžete vyvrátit, třeba i podvodem a lží a jde to, ale víru? .....chce to hodně snažení. Už ale zacházím daleko od toho, co jsem chtěl vyjádřit...ANO MYSLÍM SI, ŽE BŮH EXISTUJE..., ale to mi klade další otázku. Je člověk mocnější než Bůh? Ano, je!!! Člověk dokáže vytvořit Boha!!!
Autor Šišmon, 11.03.2008
Přečteno 404x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud se jedná o boha už jen stěží se to dá nazvat vírou, myšlenka boha je snad jediná myšlenka, která provádí lidstvo od samého počátku, a za tak dlouho se z ní nutně stává instinkt... Ale jelikož podání a uctívání se v průěhu času měnilo. instinktivně většina lidí věří že Něco je nad námi, ale v názorech na to co to je se lišíme. A je nás jen málo co si nad tím Něčím nepředstavuje nic "nadpřirozeného"...

26.03.2008 08:58:00 | Hérakleitos

Siorak:
to se těžko vysvětluje, občas se mi stává, že se na to podívám z prázdnoty a relativnosti věcí. Potom mi to připadá jako malicherné a neskutečné :) A tak tomu i je. Víra jako slovo mi prostě nic neříká. ;)

12.03.2008 08:25:00 | Dao de

Otázka jestli víra vůbec existuje. Víra je myšlenka vložená do mysli tisíckrát znásobená a tolikrát v hlavě potvrzovaná, že se stane dogmatem a my jí začneme věřit. Stále je to ale jen chatrná myšlenka a přece jí lidé tolik věří a fanaticky se někteří za ní bijí.
Zbytek mých komentářů o bohu je u tvé starší úvahy. Zbytečné to pořád omílat dokola.

11.03.2008 16:30:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí