Simonova pravda

Simonova pravda

Anotace: Kolik pak peněz církev vědě zaplatila aby mlčela o původu a vzniku člověka budou to asi miliardy a ještě více na její polopravdivé projekty.

Kvok kvok kvok samzdřejmě nejsem cvok ani prdlej tos te to ještě nepochopili holt Iq každýmu nadělilo podle zásluhy a vypracovanosti jeho!!!

Nechci Vás zničit nýbrž zachránit. Já nejsem jako církev penězochtivá, která likviduje světlo poznání jen abyste náhodou neprohlédli jejich lživým skutečnostem. Samotná hlava tohoto katolického zla Vám všem spolu s podplacenou vědou utajuje pravdivou minulost vašeho stvoření a tím systematicky brání všem lidem na světě aby se ve svých probuzených srdcích stali světlonoši. Těmi jímž všech 7 čaker září jako Simonu Mágnusovi a to v sobě samém. Poznáte-li svého vnitřního gnostického učitele tak otevřete kanál pro zbrusu nové energie, které Vás všechny osloví a zachrání ze spárů nastávající katastrofické apokalypsy. Nový věk vodnářský začšíná dle Mayského kalendáře 21.12. 2012 v 11. hodin a 10 minut. Transformujte se do té doby nebo Vás stihne krutá smrt. Zemřete úplně zbytečně pod lživou skutečností falešného vatikánského boha. Je nesmyslné znovu a znovu se nadále inkarnovat když se do aquariuse můžete dosta rovnou. Záleží jen na Vás kdo z Vás bude probuzený. Dokonáno jest. Dále za mě bude hovořit jenom čas a hurikány až do té doby až Vás ten poslední nejsilnější zničí jako askezy. Vivat Zep tepi! Že v tomto období bylo pode sfingou ukryto poselství, kterého se vědecký a církevní svět moc moc bojí a proti němuž také zbrojí je neudržitelné že!!!

Váš gnostický Simon Magnus osobně!!!

Už to začalo!!! Normálkové všechny ty Vaše peníze Vám vezme příroda během pouhé 1 minuty a 10 sekund.
Autor Básník lásky, 13.04.2008
Přečteno 453x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takových řečí už padlo...

05.05.2008 13:47:00 | Hérakleitos

už to nehul, ničí to mozek

14.04.2008 12:04:00 | Dao de

Já zase dokonalej umělec

13.04.2008 12:14:00 | Básník lásky

A já jsem veverka s chobotem

13.04.2008 09:34:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí