O magii

O magii

Anotace: Trocha magie ve spojení s náboženstvím

Určitě jste už slyšeli o magii – černé i bílé. Že ta černá je zlá a bílá hodná, jestli se to tak dá říct. Říkám, jestli se to tak dá říct, protože když se na tuto otázku podívá (bohužel skrz prsty) nějaký věřící, okamžitě začne odsuzovat, zahazovat a podobně. Sama vím, jak to tito lidé berou, protože jsem částečně ještě jeden z nich, provozovala jsem jak černou, tak i bílou magii, a zároveň jsem byla křesťankou. A abych popravdě řekla, radši bych se vrátila k magii, kdyby mi někdo dal nevratné rozhodnutí pro jedno z nich. Ale nepředbíhat.
Před relativně krátkou dobou jsem se ponořila hlouběji do magie. Začala ji podrobně studovat, začala jsem věštit, předvídat, provádět rituály. Magie neznamená jen něčeho docílit nenormální cestou (to byl jeden z názorů mých přátel na čarování), to znamená úplný soulad s přírodou, teda speciálně té bílé. Nejde o nic jiného než ji ctít, využívat jejích mocných kouzel a oslavovat ji. Má ovšem moc tajemných zákoutí, než by ji stačil jeden člověk celou odhalit. Skýtá spousta zajímavých odvětví, které by se mi líbily, kdybych je dál praktikovala a už dlouhou dobu přemýšlím nad tím, že se k tomu zase vrátím. koneckonců to není vůbec špatný nápad. Jediné, čeho je nutné se u této magie vyvarovat, je sklouznutí k té černé, což se ovšem potom dává špatně do původní podoby. Přiznám, že jsem ji párkrát využila k vlastnímu prospěchu a měla jsem pak velký problém to neudělat znovu, je to něco jako závislost. Magie dokáže i špatné věci, a proto, když k tomu nechceme spadnout, opakujeme si stále tu kouzelnou formuli: Vše, co vyšleš do astrálního prostoru, se k tobě 3x vrátí. Což značí přísloví Zlo plodí zlo a dobro jenom dobro.
A jak se na to dívá církev? Především čarodějnictví bere jako něco špatného, něco, co člověku škodí a zároveň škodí jiným. Nechci vás v žádném případě navádět, ale vpravdě jsem přišla na to, proč se chci vrátit k magii. Protože mě k ničemu nenutí a nic mi nezakazuje (Magie neřekne: Nesmíš provozovat křesťanství, nesmíš věřit v něco, co není v pravidlech, které bys měl dodržovat). Ano, magie má sice pravidla, ale nenutí je dodržovat. Prostě jak k tomu člověk bude přistupovat, tak se to k němu bude vracet. Když vyšle negativní myšlenky, nikdy se k němu nevrátí pozitivní energie.
Proto se vracím k magii. Má pravdu, např. karty nikdy nelžou, a v ničem mě neomezuje. Nemůžu kvůli tomu přestat dělat něco, co mám ráda, můžu si v ní v podstatě kromě pár drobností, které dodržují všichni, dělat co chci. A navíc jsem zjistila, že když pak člověk vypadá tak, aby na něm bylo poznat to, co dělá a má rád, má k němu spoustu lidí velký respekt.
Autor Yves, 25.09.2005
Přečteno 490x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí