Úvaha o bohu, lásce atd.

Úvaha o bohu, lásce atd.

Anotace: Opravdu si myslíte, že v této nekonečné nekonečnosti

Úvaha o bohu, lásce atd.
Tak zaprvé bych se vás chtěl na něco zeptat: umíte si představit věčnost?
Opravdu si myslíte, že v této nekonečné nekonečnosti dokáží člověk (bůh,Ježíš, andělé)
zůstati dobří či dokonce hodní? A vy? Myslíte si , že když budete pokorně sloužit
nakonec (bohužel) tomu špatnému bohu, který jednou určitě sejde, že nebudete potrestáni.
Jste přesvědčeni sami sebou, že se pro něho objetujete. Věřte : ta oběť bude nemalá.
Vždyť i v Bibli se píše o špatných zločinech vašeho boha a vy mu slepě sloužíte a asi
vám nikomu ani nevadí, že to co děláte může někoho bolet. Zamyslete se.Nezajmá vás to že ne? Pak si můžete jako obvikle nalepit na čelo samolepku -jsme ti nejlepší.Ale on opak je pravdou a budete jako vždy všem pro smích.A teď z jiného soudku.
Láska- kdepak se vzal takový pocit, ví o něm někdo vůbec něco.Napadla mě jedna věc, když je bůh takový jaký je (a nechte už těch milosrdnejch blábolů, Jen si znova se svými otevřenými oči projeďte narychlovku Bibli) nemohl nám jenom oplatit"pocit za pocit" Protože když se lidé milují, (sex) říkají a dělají u toho věci, které nejsou bohu zrovna po vůli.Např.oh my god atd.nepíše o tom na co asi myslí v těchto hrátkách.Proto si říkám aby jsme se jednou nedivili, jak to všechno je. Potopa světa by byla srovnatelná s touto ranou.Třeba mě někdo pochopí.
Možná se vám to nebude líbit, ale láska nás vede do všech těch nejhorších konců.
Autor irisY2K, 22.05.2009
Přečteno 481x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přidávám se. Taky jsem to nepochopil. Co tím chtěl autor říci?

06.06.2009 15:17:00 | Hippy

Tož to sem nepochopil..:-)Bohušu..:-)

23.05.2009 08:00:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí