Odkládání sebe - peklo nebo nebe?

Odkládání sebe - peklo nebo nebe?

Anotace: ... dopis pro tebe ...

Můj Pane, jsem zahlcena všemi těmi světskými starostmi. Už se nezlobím, ale nechci se sebou nechat mávat. Nedaří se mi to, je to frustrující. Říkáš: "nikdy jsem nepohrdal světskými věcmi", "nechtěl jsem trpět, ale musel jsem, pokud jsem chtěl uhájit pravdu". Jak je dnešní církev jiná, vzdálená tvým ideálům. Jak jiná jsem já, říkám ti Bratře, i když je to ode mne opovážlivé. Jen na svou obhajobu musím říct: "Jsi můj bratr, nikdo mi nerozumí a nechápe mě víc než ty. Vidíš dál, za naše hříchy a jejich původce.". Je to dojemné, mladý cikán přinesl růži Panně Marii a pak se ji poklonil. Co ti přináším já? Svou bolest, povrchnost a starosti. Ach Bože, jak jsem slepá přes svůj trám v oku. Jsem zvyklá brát, on dávat! Měla bych se rozdat do poslední kapky své krve, ne pro utrpení, ale pro lásku a pravdu. Jsem utopena v hříchu a lži, jsem nesamostatná. Můj bratře, jak jsme každý jiný: Ty světlo, já temnota. Vrátit se tak do tvého klína, najít tě znovu... Odkládám svůj plášť = sebe, ať světlo může zářit.
Autor Inge, 16.08.2009
Přečteno 717x
Tipy 6
Poslední tipující: CULIKATÁ, ludmil, UCET KE ZRUSENI, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Inge-máš v sobě mnoho lásky a dokonalost neexistuje!Jsi fajn,on Tě rád má a my také:))!

02.08.2010 07:08:00 | CULIKATÁ

Teorií hříchu nastolilo křesťanství umělý problém,a teď věřící stále emocionálně fňukají jak jsou nedokonalí a hříšní a jak je i přesto bůh miluje.Je to klišé a hra ega ale když je to baví..:-)

27.08.2009 10:24:00 | Weylin

Já myslím, že sypat si popel na hlavu je pořád lepší, než si hřích ve svém životě nepřipouštět vůbec. A z vlastní zkušenosti vím, že lítost nad tím, že nejsem dokonalý, je počátkem nového opravdového obrácení se k Bohu.

Ale neboj se. Bůh je vždy věrný a milující. Má tě rád, i když nejsi dokonalá. Miluje tě, i když hřešíš. Jen lituj svých hříchů a obrať se k němu a on přijde. Stačí jen otevřít srdce a vyslovit touhu po Něm.

22.08.2009 13:35:00 | Hippy

Inge,přestań si už sypat popel na hlavu,myslíš že bohu se líbí zamindrákovaní "věřící"?:-)

18.08.2009 15:43:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí