Božská premiéra

Božská premiéra

Anotace: Proč je sebevražda neodpustitelný podraz...

Sbírka: S Boží láskou

Tato úvaha souvisí s vírou v Boha. Kdo nevěří ve stvořitele, nemůže přeci věřit v sám sebe!

Naše životy jsou sepsány do jedné nekonečně dlouhé hry. Jsme pouze herci, kteří konají svou povinnost. Každý z nás má svůj scénář uložen v hlubokém podvědomí. Náš příběh je jedinečná, nekončící Božská premiéra, která nemá reprízu!

Sebevražda, neodpustitelný podraz!
Představte si, že vám kamarád nabídne roli ve školní hře a vy s úsměvem souhlasíte. Opona se otvírá. Třesou se vám kolena a potíte se. Máte strach! Už to nezvládnete a těsně před začátkem premiéry utečete domů! Kdo vás teď nahradí? V této hře chybíte, ikdyž třeba nehrajete hlavní roli. Kdo se asi za chvíli naučí celý váš text? Režisér bude muset improvizovat a pozměnit tuto hru! Všichni se budou muset přizpůsobit a to jen kvůli vaší zradě! Kvůli sebevraždě...
Autor Maruška Mia Kowalská, 26.01.2010
Přečteno 433x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš čtrnáct let..a už z tebe roste nový otrok víry,smutné ale ne neobvyklé.

27.01.2010 15:34:00 | Weylin

Dobrá myšlenka, ale moc nesouhlasím. Zůstávat tady z důvodu, že zbylým zkazím hru, není to pravé.
Jak se říká, když dva dělají totéž, není to totéž. To platí i u sebevraždy.

A tak jako u všech vražd, tak i u sebevraždy nejvíc a jedině záleží na motivu.

27.01.2010 09:44:00 | Unyle Pěl

Máš pravdu. Pěkná úvaha :-)

26.01.2010 20:41:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí