ČAS

ČAS

Anotace: „Vždyť kdo nám vrátí čas, jestliže jsme ho ztratili? Budeme možná hledat dny, které jsme promeškali, ale nebudeme je moci znovu nalézt.“ (Dorotej z Gazy, Instrukce)

„Vždyť kdo nám vrátí čas, jestliže jsme ho ztratili? Budeme možná hledat dny, které jsme promeškali, ale nebudeme je moci znovu nalézt.“ (Dorotej z Gazy, Instrukce)

„Obejmi svého tátu a řekni mu, jak ho máš ráda, protože tu s tebou nebude věčně. Mně to došlo, až když můj táta zemřel.“ (Rebecca St. James, 40 dní s Bohem).

Ve filmu Vzepřít se Obrům se trenér obrací na svůj tým a říká:
„Proč jsme tady? Abychom vyhráli fotbalový šampionát? Ne, jsme tady, abychom chválili Boha.“

A před každým zápasem se modlí: „Ať vyhrajeme nebo prohrajeme, budeme chválit Boha.“

Myslím, že to, co jsem napsal výše, mi Bůh poslal do cesty, abych si uvědomil důležitost času. Nyní už vím, co je to čas a k čemu je určen. K tomu, abych skrze čas, který mi byl na tomto světě přidělen, chválil Boha. Proto jsem zde. Abych, ať už vyhrávám nebo prohrávám, chválil Boha. Vždy, když se chystám dělat nějakou činnost, položím si otázku. Dělám to proto, abych chválil Boha nebo je to jen zbytečnost? Promeškaný čas už mi totiž zpět nikdo nevrátí.
Autor Hippy, 21.02.2010
Přečteno 459x
Tipy 4
Poslední tipující: Marco, Bíša, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí