Bůh nás opustí!

Bůh nás opustí!

Anotace: Pro věřící i ateisty.

Svět naší civilizace, tento svět je klamán.Nemám odvahu napsat všechno,ale aspoň něco naznačím.Není klamán ze zlé vůle ale naopak pro své dobro.Bůh tak jak se v něj věří neexistuje.Neexistuje kouzelná bytost,která stvořila nekonečno.Přesto Bůh náš Otec existuje.
Koncem tohoto roku nás náš Bůh Otec opustí,protože končí jeho tvorba lidstva a to se bude muset přetransformovat k jeho obrazu.Jsme totiž tím synem Božím.O tom co se bude dít od konce tohoto roku nemám ponětí,tam moje informace nesahají.
Když řeknu,že ve vesmíru nejsme jedinou civilizací téměř každý to přijme.
Když řeknu,že v galaxii nejsme jedinou civilizací téměř každý to přijme.
Když řeknu,že v naší sluneční soustavě nejsme jedinou civilizací nikdo to nepřijme.
Když řeknu,že na naší planetě Zemi nejsme jedinou civilizací jsem nejen za blázna,ale dokonce mi nikdo ani ruku nepodá.
Přitom Země má více obyvatelných sfér,kde je život a nejen na Zemi,ale u všech aktivních těles.Vím proč jsme byli stvořeni,ale nemohu o tom mluvit,stejně tak i další věci,které mě tíží.Čas se ještě nenaplnil a já nemohu najít nikoho s kým si o tom popovídat.Popovídat si s někým kdo ví to co já.Něco už jsem prozradil.Schválně jsem napsal povídku,kde jsem prozradil recyklační princip vesmíru,neplatnost základních zákonů zachování hmoty a energie,ale všichni to brali jako výmysl.
V minulém roce v červnu jsem viděl mimozemský stroj na obzoru,ale nijak mne to nevzrušilo,jako by to bylo u jiných lidí.Proč taky,když vím že tady jsou a vždy byli.
Hodně něco naznačím.Od konce roku nás bude náš Bůh Otec chránit jen před ostatními Bohy i před těmi s přízně,ale už ne před námi samotnými.Máme se bát?Asi ano!
Autor mistr pekař, 04.03.2012
Přečteno 539x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím si, že existují lidé, kteří věří tomu, že nejsme jedinou civilizací ve sluneční soustavě nebo na naší planetě. Dokonce existují teorie, které tvrdí, že tu existují jakési bytosi, které postavili podzemní komplexy. Teorií je mnoho. Otázka je, jak je to z praxí a myslím, že většina lidí na ni ani nechce znát odpověď. Někdy mi připadá, že je možná lepší žít v nevědomosti. Je to asi z pohodlnosti. Dokud nic nevíte, nemusíte nic řešit.

20.08.2012 17:13:36 | Blanche Lebalegie

Trefné a výstižné.Navíc je tu i strach a obavy z neznáma.Je to těžké!

17.09.2012 08:58:35 | mistr pekař

pokud tomu nevěříte, proč byste si dával práci s tím to psát? kvůli legraci? kvůli mystifikaci?
pokud tomu věříte, nezbývá než se ptát: a co na to doktor?

04.03.2012 21:55:19 | ewon

To je v pořádku.Tuto reakci jsem očekával.Kéž by to byla legrace.

05.03.2012 17:47:26 | mistr pekař

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí