O čom je Veľká Noc

O čom je Veľká Noc

Všímam si, ako sa tento sviatok slávi v domácnostiach. Ako ľudia ženú sa často po zbytočnostiach. Ani kúsok prachu, samé ozdoby. Nervozita z čistoty a čo najviac krásnej výzdoby. Kadejaké pochúťky, šunky, koláče. Kúpači si chcú zarobiť peniaze.
Načo však toto všetko?Toľký zhon? Sviatok Veľkej Noci je predsa o niečom inom. Ide o vzácny sviatok našej spásy. Ježiš pre nás bolestivú, krutú smrť podstúpil. A to všetko pre to, aby nás vykúpil. Svoj život za nás na kríž, nevinný dal. Z lásky čírej sa za nás obetoval.
Buďme za to vďačný a slávme tieto sviatky. Modlíme sa viac, viac lásky dajme zo seba. Buďme vďačný a obnovme sa. K Božej láske viac ochotne priblížme sa.
Autor Ally, 17.04.2019
Přečteno 357x
Tipy 6
Poslední tipující: Jan Urban, Jeněcovevzduchukrásného, vlnka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ne každý, dokonce málokdo, si ve svátek pochutnává na suchém chlebu. Čím by se Svátek lišil od všedního dne? Bohoslužbou? Věřím v Pána Boha, ale ani slovo farářům, biskupům a ostatním t.zv. božím služebníkům. Vědí o Bohu totéž, co já a ty - to znamená nic. Kdo a co je Bůh... nikdo neví, ani sám Svatý otec. Jestli je k něčemu Písmo dobré, tak to, že obsahuje morální kodex. Jenže i sluhové Boží byli mezi těmi, kteří desatero neplnili ani v jednom bodě... Jinak souhlasím: buďme vděční Bohu, hoci nevieme, kto naozaj je... ale i radosti života patří k jeho odkazu, nedělejme z nich hrůzy - a viny...

04.05.2019 10:16:33 | aravara

Jsem ateista, takže pro mě jsou svátky "velikonoce" něco jiného než křesťanský svátek Veliké noci. Stejně původně nejsou křesťanské. Původně lidová pohanská oslava příchodu jara. Viz lidové zvyky ještě dnes. Ale s obchodním a konzumním šílením lidí taky nesouhlasím. Dnes bohužel lidem záleží jen na penězích, takže se k lepšímu zisku zneužije jakákoliv tradice.

17.04.2019 15:01:44 | Lighter

ano, aj mne to vadi

17.04.2019 15:29:48 | Ally

Moc pěkně ji podstatu tohoto svátku vyjádřila :-)

17.04.2019 12:46:29 | vlnka

dakujem

17.04.2019 15:29:20 | Ally

Napsala jsi to moc hezky a hlavně pravdivě.:-)

04.05.2019 14:09:26 | Jeněcovevzduchukrásného

dakujem

04.05.2019 19:52:29 | Ally

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí