Život není žádná náhoda

Život není žádná náhoda

Anotace: Náhoda totiž neexistuje

Prý vše stvořila příroda, tvrdí ateisti.Nechtějí připustit, že by mohl být někdo ještě schopnější nežli jsou oni.Já osobně věřím v Ježíše, Stvořitele a mám to vyjasněné.Před rokem jsme si koupili malého Pražského Krysaříka.Je to Boží stvořeníčko, je roztomilé, hravé a velmi vnímavé.
A já se ptám, proč to tak je?, proč jsou mnohé věci tak roztomilé?, že by příroda sama bez Boží energie stvořila tak něžně krásné živé tvory?, tak krásné a rozmanité?To mi nedává žádnou logiku.
Nestačilo by kdyby příroda stvořila pouze život a to bez onoho roztomilého?, krásného a něžného?
Proč to tak je?Proč v mořích žijí tisíce různorodých a překrásných živočichů?Já a mnozí z nás máme pro to jasné vysvětlení.
To vysvětlení je zcela jednoduché, a to, že vše roztomilé, krásné, ale i obludné je Stvořeno kvůli životu a kůli nám a který je cíleně zhmotněn a my ho tak mohli spatřit, obdivovat ho a také se s ním mohli mazlit.
Život není náhoda, život je jasně naplánovaný, sestrojený, postavený, jako když stavíme dům z tvárnic.Když jsem stavěl dům svépomocí, přivezli mi tvárnice bez ladu a skladu, a až po té co jsem skládal jednu na druhou se přede mnou objevil dům.
Chtělo to stavební plán, chtělo to(v tomto konkrétním případě)lidského tvořitele.Tvořitele.
Materiál mi Stvořil ON, ON, který je nad námi a někteří to nechtějí za žádnou cenu připustit.A to je škoda, hlavně pro ně, jelikož v tom nemají jasno.
Tvrdit, nebo dokonce věřit, že se všechny věci dějí náhodou, to je pro mě naprosto nelogické.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 15.04.2020
Přečteno 321x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ó, duchovní bratříčku,píšeš stále stejně jako vždy jsi psal :-) Toj eúžasný :-)

07.05.2020 16:59:15 | CITLIVĚNKA

Náhoda neexistuje, jen my nechápeme, proč se to stalo. Tak si Náhodu vymýšlíme, podobně jako Bohy, co za vše můžou a jsou zodpovědní, jak lidsky slabošské a vychytralé... A že právě kvůli nám byl svět stvořen? Jak lidsky namyšlené...

16.04.2020 12:19:46 | Lighter

Díky za komentík.

16.04.2020 12:43:58 | Jeněcovevzduchukrásného

Já vím, že nesouhlasíš a nelíbí se ti to :-), ale za to může tvůj přehnaně typicky lidský špatný antropocentrismus, který se mi nelíbí...

16.04.2020 12:51:35 | Lighter

Ať už jsme takový či makový, v každém případě je i tím to náš svět pestřejší.Lidé, kteří zažili prožitky klinické smrti a byli před tím nevěřící, tak po svém zážitku začali věřit a nebo se více zajímali o duchovno.To co oni prožili berou jako realitu realit a já jim věřím, tak jako věřím v Ježíše Stvořitele.My lidé jsme nicky, jsme jako pára nad hrncem, která se náhle zjeví a náhle zmizí.Nemyslím, že jsme středem vesmíru, jsme pouze Stvořeni k obrazu Božímu.Nic víc, nic míň.:-)

19.04.2020 19:38:39 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí