Bible je hřích

Bible je hřích

Anotace: .

.


Bůh je jednota, ze které vzešla dualita. Já verzus okolní svět, například. Nebo ti dva neposední brášci Satan a Ježíš.
Ježíš, mamánek, který slepě plní otcovu vůli, ten mu řekne - běž zachránit svět od hříchu, a on jde.
Přinese do toho našeho lidského popletákova pozitivní vize -miluj bližního svého jako sebe samého, léčí nemocné, křísí mrtvé. Za odměnu je přibit na kříž.

Pan S. je o dost emancipovanější, je mu jasné, že v určitém věku je dobré odejít z domova a založí vlastní království démonů.

Co je na křesťanství nejpodezřelejší - to bezbřehé adorování dobra a potlačování zla. Přitom každý psycholog vám řekne, že člověk by měl přijmout i svou temnou stránku, jinak má zaděláno na solidní nerovnováhu a psychické problémy.
Pokud svou temnou stránku přijmeme, odezní, rozpustí se.
Popřeme-li ji, zbytní.

Boha vidím spíš jako spolupracující komunitu lidských duší, každý člověk (buňka toho velkého organismu) by si tedy měl pořídit tričko s nápisem: JSEM NOSITELEM SOCIÁLNÍ HARMONIE a žít podle toho, pokusit se umenšovat v sobě i druhých agresivitu, pýchu a parazitické mentální návyky, kterými je psýché lidstva impregnována.

Až dojde k absolutní sociální harmonii, tak se otevře jakokdyby portál a lidstvo postoupí na vyšší level.



.
Autor CORONATION, 02.10.2020
Přečteno 300x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víra jsou jen naivní sny o nějaké spravedlnosti ve společnosti. Bible je jen o hříchu. Bůh je jen lidský idol, zvířata mají svoje bohy....humor je božský. :-))

02.10.2020 11:30:22 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí