Řadový hovniválec

Řadový hovniválec

 

 

 

Často, lépe řečeno pořád, se mi stává, že jakmile sednu za volant svého vozu (ne cizího, pouze svého), stoupne mi inteligenční kvocient o nějakých 30 bodů.

 

Nevím, jestli za to může jakási ochranná aura vozu, či jen to, že se prostě cítím dobře za jeho volantem, každopádně to má ale za následek to, že velice bystře a pohotově poznamenávám například to, že "ta kráva jede jak připosraná na osmdesátce", dokážu trefně zhodnotit, že "ten kokot tam vjel a přitom má dávat přednost", nebo například odhadnout volbu dálkových světel "toho idiota naproti", který, jakmile na něj vztekle bliknu, zabliká také...

 

Rovněž ve své zavolantové osvícenosti sestavuji a tvořím nejrůznější aforismy typu "duchny by se vůbec neměly přibližovat ke klíčům od zapalování" nebo třeba že "týpek s bavorákem = instantní průser".

 

Bohužel se však ani já nevyhnu karambolům, nebo drobným přehmatům - říkají ostatní - já si jich ještě nevšiml.

 

A co vy? Také je vám sedadlo vašeho vozu trůnem a palubovka řečnickým pultem? A o kolik se po usednutí za volant zvedne IQ vám?

 

 

 

Autor GiovaniDaVinci, 24.10.2019
Přečteno 499x
Tipy 7
Poslední tipující: Laraille, Jeněcovevzduchukrásného, Lighter, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Řídím také velmi rád a také někdy zakleji, až se sám nad sebou pozastavuji.To je, ale č.. , občas, spíše zřídkakdy ze mě vypadne.Zajímavé je, že to ze mě spíše vylítne a to i velmi nahlas.Vzápětí mě také hnedka napadne, že klít, obzvlášť takto sprostě, se nemá a tak pak následuje upřímné, Pane Bože prosím odpusť mi.Napsal jsi to fakt pěkně.

26.10.2019 16:00:47 | Jeněcovevzduchukrásného

Řídím rád, ale nejsem bohužel řečník tohoto typu, jsem i za volantem klidný a mírumilovný. :-D Ale přesně takový jak píšeš je za volantem můj bratr, taky rád řeční a nadává na všechny kolem, je přece skvělý řidič či spíše závodník světových kvalit! Jen by mě zajímalo, jestli tuhle šou předvádí jen svým spolujezdcům-posluchačům nebo i když jede v autě sám. :-))

25.10.2019 11:21:20 | Lighter

:-D Rozesmál jsi mě, ano, takto reaguje asi každý řidič, bezvadně jsi to vystihl. Tolik expresivních výrazů na adresu jiných řidičů, co ze mě vyletí během jedné cesty, a to i na sedadle spolujezdce, ode mě jinak nikdo neuslyší za celý rok :-)) Ovšem sebekriticky přiznám, že mi IQ za volantem s přibývajícím věkem spíš klesá, hlavně od té doby, co z pohodlnosti raději nechávám řídit přítele a sám usedám za volant jen v případě nejvyšší nouze a čím dál víc nerad. Kde jsou ty doby, kdy jsem se těšíval, jak si řízením naopak bezvadně vyčistím hlavu z pracovního vypětí a stresu...

25.10.2019 10:27:35 | Amonasr

já jezdím na kole kde se iq myslím nemění, ale převáží mě často kamarádi řidiči v sanitce vepředu na 2.pracoviště - tehdy žasnu jak se těm vcelku milým hodným hochům, všem do jednoho, mění IQ nahoru a jak snadno se náhle orientují v situaci, přehled i výřečnost roste a slovník je jadrný, jak píšeš.

25.10.2019 09:33:05 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí