V neštěstí se musí žít

V neštěstí se musí žít

Anotace: Úvaha o štěstí a neštěstí

Už jste někdy přemýšleli o tom jaké by to bylo, kdyby všechno šlo v život naprosto hladce a bez problému? Je to taková krásná představa, až se skoro zdá, že takové věci se dějí jen v krásných snech. Jak je možné, že vidíte všechno v naprostém pořádku, cítíte se skvěle, ledaco vám vychází a vypadá to jako ve snu. A najdenou? Omyl!
Pokaždé když si člověk začne přemítat tyhle myšlenky v hlavě, jak se má krásně, jak je to všechno báječné. Najednou se něco stane a do světa stálého streotipu zasáhne najednou filozofický údiv. Všechno na co sáhnete ničíte, pětky se hrnou ze všech stran i z těch, kde byste to jen málo čekaly.
Je to smůla? Nebo prostě jenom musí zasáhnout vyšší síla a umírnit vaše nadšení? Ať si náhodou nemyslíme, že život je medovej. Život je boj a popravdě, mě pořád s něčím válčit nebaví. Pro nic za nic, když je všechno skoro zdá se zbytečné? Pravda, karty se pojednou začnou obracet, ale kdy? Přece až si začnete myslet,že to už nikdy nemůže být dobré.
Člověk by si tedy neustále měl připomínat,že vlastně nemůže být spokojený, aby k němu přicházelo štěstí? Znamenalo by to tedy, že člověk nemůže nikdy své pocity dávad na plno? Je to přece hrozná přdstava, ale zdá se, že z nějakého důvodu by tohle mělo smysl. "Ciť se jako ztracenej případ a bude ti dáno".
Jsou to zdá se všechno jen spekulace a myšlenky bláznivého snílka, který přemýšlí o svém neštěstí. Snad by i chtěl věřit, že se všechno v lepší obrátí a život nebude pro něj jen místo kde se přežívá ze dne na den. Snad ano, možná ne? Možná bysme měli věřit v lepší zítřky a pamatovat na to, že vždy může být hůř.
Autor Sarishka, 13.03.2012
Přečteno 563x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí