Lži, lži a zase jen lži!!

Lži, lži a zase jen lži!!

Anotace: Úvaha věnovaná jedné osobě, která by se už měla projednou nad sebou zamyslet a nevinit jen ostatní.

Po několika letech strávených na tomhle světě, v této společnosti jsem si myslel, že mě opravdu nic nemůže překvapit. Podvody. Klamy. Jedna osoba, která je mimochodem i uživatelem tohoto serveru se se mnou bavila pár let. Měli jsme dobrý vztah i s pár výmoly. Jenže kam to mohlo dospět, to kdyby mi někdo řekl před 4 lety, co jsem ji poznal, tak bych se mu vysmál. Celou dobu jen klame, hraje psychologické hry a když ví, že nemá pravdu, tak se dál hádá. K čemu jí to pak je, když stejně přileze, že měl ten či onen pravdu?
Naše přátelství skončilo v hodně špatném. Opět zakrývala iluzemi. A i když říkala, že nikdy už s míněnou osobou nebude, že si zvolila nás, vrátila se zpátky na druhý břeh. Proč vlastně? Ono vodit někoho jako loutku je bezpochyby lepší zábava než se bavit se samostatnými lidmi. Jak dokáže někoho změnit třídní kolektiv, to by člověk nevěřil vlastním očím.
Před pár týdny se opět objevila. Přišla, aby si se mnou promluvila. Opět začala zahalovat všechny do iluzí. "Neviděla jsem se s ním přes měsíc, takže to skončilo" Moc jsem tomu nevěřil, ale opět jsem kvůli ostatním se snažil tu jednu noc přežít. Největší rána přišla ale dnes. S nejlepším kamarádem jdeme na sraz a koho nevidíme. Zmíněnou uživatelku a jejího přítele, jak se po sobě válí! Tolik vzteku se ve mě už hodně dlouho neuvolnilo.
V podstatě prosí o to, abychom se s ní začali bavit a zase nás klame? Myslí si, že lži ji k nám dovedou? Že jí pomůžou její klamy iluze a tlak rodičů, ať se s ní zase začneme bavit? Lži, klamy a iluze učí na peďáku? Nebo proč se tohle děje? Nechápu některé změny. Až to vhání slzy do očí. Jestli chceš takhle dál vést svůj život, odstěhuj se někam daleko. Daleko, ať takové ztracené případy nemusí mít normální lidé na očích. Lidé, kvůli kterým trpí. Kvůli lžím, přetvářce.
Kde se to v takových lidech bere? Lhát, klamat a pak obviňovat nás ze lží a proměn našeho charakteru, chování! Ano, měníme se, ale ne tolik, aby jsme měli stát takovým obviněním, která jsou proti nám vznášena!
Autor Richter Rosenheim, 29.06.2012
Přečteno 609x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdá se, že žijeme ve světě plném lží a polopravd.Nemusíš chodit daleko jen, aby jsi zapomněl.Doufám stejně jako ty,že tohle je můj poslední komentář k tvé “úvaze”.Nečekám odpověď.Věřím tomu,že jednou se budeš cítit šťastný.A najdeš člověka ,který tě ocení a dokáže milovat.

16.07.2012 22:09:09 | Lucy Susan

Nejde o toho, koho je třeba naleznout u mě. Spíš se zamysli, jestli ty nepotřebuješ také něco najít. Najít třeba samu sebe, tu kterou měli lidi rádi , to by bodlo. Nejde o mě, jde o tebe. Já neměl nikdy zapotřebí lhát lidem na kterých mi nějak záleželo. A stále nemám. Pohádky můžeš vyprávět dětem, které třeba jednou budeš mít. Mě chuť na tvé pohádky přešly

13.09.2012 10:51:55 | Richter Rosenheim

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí