má život v dnešní době nějaký smysl ?

má život v dnešní době nějaký smysl ?

Anotace: -nikdo z nás nemůže ovlivnit zda se narodí zdravý a schopen vnímat své okolí -nikdo...

-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda se narodí zdravý a schopen vnímat své
okolí
-nikdo z nás nemůže ovlivnit do jakého prostředí a doby se narodí
-nikdo z nás nemůže ovlivnit do jaké rodiny se narodí
-nikdo z nás nemůže v dětství ovlivnit zda bude mít vše co potřebuje k
tomu,aby byl šťastný
-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda dostane rodičovskou lásku
-nikdo z nás nemůže ovlivnit zda ho budou mít rádi sourozenci

to co nemůžeme ovlivnit by nemělo mít vliv na to jací v dospělosti budeme.
Každý z nás by chtěl, aby byl v životě šťastný a spokojený a možná i úspěšný. ne každému, ale toto bude osudem dopřáno. V životě hodněkrát rozhodují náhody zda je či není člověk na tom správném místě a zda se setká či nesetká s těmi správnými lidmi.

Jsou však i věci , které můžeme ovlivnit sami. Je to všeobecný přehled,citová stránka naší osobnosti,hodnoty,které si pro nás život určíme a budeme je dodržovat.

Dnešní doba je ale jiná než ta,která byla před x lety. Měřítkem úspěchu se stávají peníze a moc rozhodovat o druhých lidech.Sdělovací prostředky chrlí tisíce a tisíce zpráv,které jsou senzační a šokující, ale už nikdo nesleduje zda jsou pravdivé a co mohou způsobit v životech lidí,kterých se dotýkají.

Lidem přestalo záležet na tom co svým jednáním mohou druhým lidem způsobit , hlavně když oni z toho mají prospěch.

Ve vedení společnosti nejsou lidé,kteří mají charakter, ale lidé,kteří mají tvrdé lokty a umí hodně křičet a ........

Svět se vrací do doby mistra Jana kdy slyšet pravdu a žít pravdu bylo životu nebezpečné.

Jsem ale rád, že i v dnešní době se probouzejí lidé,kteří chtějí,aby jejich život dostal smysl, řád a pozitivní směřování a pro které se peníze nestávají alfou a omegou jejich života.

Některé takové lidi a jejich názory nacházím i zde na těchto stránkách a jsem za to moc a moc vděčný,protože získávám opět důvěru , že život v dnešní době má smysl a za to veliký dík.
Autor jiří slunce, 05.07.2012
Přečteno 1026x
Tipy 4
Poslední tipující: Martin Málek, Hesiona-Essylt
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Měřítkem úspěchu byly peníze vždycky,v každé době.
Zprávy které chrlí média nemusí nikdo poslouchat,nikdo nikoho nenutí.
Vždycky byli lidé kteří byli sobečtí,jsou a taky budou,jde jen o míru egoismu. V podstatě je sobecký každý,ty i já. První krok ale je si to uvědomit.
Nikdo tě jak Husa upalovat nebude,už za to,co píšeš sem, by jsi jindy skončil na hranici,v Gulagu nebo koncentráku.
to že ti tak vadí peníze u druhých,znamená že je nemáš a chtěl by jsi je-jinak by jsi se o penězích vůbec nebavil
Život sám o sobě žádný smysl nemá-existuje smysl určitého toho lidského života,který si člověk najde.
Život,ten nekonečný pohyb odnikud nikam,žádný motiv ke své existenci nepotřebuje,to si vymýšlejí lidé,je to produkt lidské nevědomosti. Smyslem Života je právě jen Život.

13.07.2012 10:16:04 | Weylin

Bezvýhradný souhlas s Vaším textem. Bohužel.

05.07.2012 19:34:51 | Martin Málek

Díky za tvoje zamyšlení a pozitivní zprávu, Jiří. Poslední dobou podobné věci moc neslýcháme :)

05.07.2012 14:42:15 | Hesiona-Essylt

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí