Žijeme?

Žijeme?

Anotace: Víme vůbec o tom, že žijeme?

To musíme zemřít,abychom si vážili svého života ?

To musíme krvácet, abychom poznali, že žijeme ?

To nám někdo musí zlomit srdce, abychom cítili, že milujeme ?

To musí někdo odejít, abychom zjistili, že nám na něm záleží ?

To nám musí tepat srdce jako o závod, abychom zjistili, že běžíme ?

To musíme být těžce zraněni, abychom cítili bolest?

To musíme mít psychickou poruchu, aby jsme řekli ,,jsme hloupí,, ?

To musíme někoho zabít, abychom zjistili, že jsme bezcitní ?

To se musíme spálit, abychom cítili teplo a získat omrzliny, abychom potílili chlad ?

To musíme přijít o všechny blízké a přátele, abychom byli sami ?

Tak tedy, pokud prožíváme některé z těchto věcí. Žijeme vůbec ? Je to život, když si ho ani neuvědomujeme ? 

 

Autor BleakCry, 20.10.2013
Přečteno 881x
Tipy 1
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nemusíme...

20.10.2013 21:35:00 | enigman

Nemusíme. ...

20.10.2013 21:53:33 | Haviko

Život má pro každého nachystáno pravděpodobně různé "osudové" kličky. Žijeme, dokud dýcháme.
Umřeme až nastane pro nás čas smrti.
Oheň je i dobrý sluha, tak nestrkejte ovšem do něj ruce, jinak nás sežehne.
Mráz k zimě jako ročnímu období patří.
Běh jako sport jistě dá se nahradit jinou tělesnou aktivitou.
Krvácení z rán nikdy nemůže být stejně jako bolest příjemné.
A i psychické poruchy jsou různé, ať už začneme depresí a skončíme třeba diagnózou narkomanie u někoho jiného než jsi Ty jako jedinec.
Lásko srdce může sice zradit, avšak i posílit.
Vražd se, prosím, nedopouštějme.
Samota a osamění to rozhodně není jeden a týž pojem.
Bohužel někteří asi pozdě zjistí, na kom z lidí v jejich minulém okolí kdysi záleželo, naštěstí jsou i Ti druzí lidé, kteří ví, kdo je přítel, kamarád/ka, rodinní příslušníci.
Chovejte se tak, aby jsme cítili, že žijeme, ale ne na úkor jiných osob.
Život je pro mě paleta barev, pro jiného zase jiný pocit, pojem nebo v daném okamžiku pouze vizuální dojem. ;-) ;-) ;-) Anna F.

20.10.2013 20:13:00 | Haviko

Krásně řečeno ;) Jen mě někdy mrzí, že si někdy lidé neuvědomují, co vlastně mají : ŽIVOT

20.10.2013 20:28:01 | BleakCry

To asi já ani Vy nezměníme. Je na lidech, aby uchopili dar života do svých dlaní. A třeba stejně i jako jedinci si svůj život prožili. Snad to je na světě už záměrně v lecčems nevyrovnané. Anna F.

20.10.2013 21:53:09 | Haviko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí