Jednou to budem mít ..

Jednou to budem mít ..

Anotace: Takové to noční Zamyšlení nad tím, co všechno vytváří můj život a čím vším se muj život utváří..

V rámci situace se výsledek vždy projeví z následků našich důsledků, priorit nebo našeho strachu. Výsledek je vždy založen na tom, co ovlivňuje naši přítomnost. Rozhodnutí, cíle ale i pády a vzestupy naší nynější osobnosti, nás nabádají k odhalování našich dalších možností, či skrytých chtíčů. Těmi to možnostmi se umožňujeme k otevření dalších možných i nemožných pokusech ovlivnit náš dosavadní život, o některých zdánlivě víme jen to, že existují. A rozhodnutí z myšlenky vykonat čin, tudíž dát šanci nějakému výsledku je nevědomá hra naší vědomě uvědomělé mysli. Člověk se rozhodne v něco věřit a jít za tím, a vše co pro to uděláme, dokonce i způsob jakým to uděláme, se projeví u cílové pásky. Vždycky dojdeme na konec, ale pokračujeme dál. Kdyby to tak nebylo, byli by jsme zůstali na jednom místě, a při lepším, zůstali by jsme u prvního výsledku a nikdo z nás by se nemohl stát nikým. Naše pády ale i vítězství v odehraných hrách, ovlivňují naše budoucí ještě neodehrané zápasy. Je jenom na nás, kolik zápasů jsme schopni odehrát. Kolik prohraných matchů s osobou sobě vlastní dokážeme obětovat, a kolik vítězných výher nám vlastně v životě stačí.
Autor Bassí, 11.08.2014
Přečteno 497x
Tipy 2
Poslední tipující: jitoush, Jort
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí