Svoboda

Svoboda

Anotace: ......jen výňatky z diskuse. ...odpověďi od lamar.c.

Otázky týkající se svobody,odpovědnosti a totality a migrace pokládali občané nejmenovaného města.

 

Pro občana: 
Svoboda volby spočívá v síle mravů,vnitřního vědomí že nejsme majiteli země že ji máme jen udržovat a obhospodařit,protože touto prací můžeme naplnit své životy a prožívat je bez zklamání z jeho promarnění. ...občane...... .To je ta mohutná síla jež každého "dobráka",....co slíntá nad zlatem,domy,auty...půdou ...TO JE MOJE!!!.....nad mocí nad lidmi...MĚ POSLOUCHEJTE JÁ TO TADY VEDU. ...porazí ať už jí říkáte Boží mlýny či spravedlnost ...Poměte na pány Grose Mečiara....atd. hanba ostuda utrpení a smrt..... .No a ty další....soudce. ..politiky....chamtivé lidi všeho druhu čeká to samé nic nezůstane utajeno. Zem není naše,moc není absolutní, trest za špatné bude vždy vykonán. 

.............
Imigrace.....v 90% jsme zde všichni migranti či druhá a třetí generace jejich dětí....usadit se kdekoli na Planetě poctivě pracovat ....slušně žít... je právo...nezadatelné právo....každého jedince,ale zrovna tak je to i povinnost každého jedince. ... .To že lidé tvoří po roce 2370 před Kristem hranice,státy diktatury, království,demokracie..... na těchto právech nic nemění....a svět za hranicí České kotliny je neskutečně barevný....jen mít detektor na ty co mají v srdci krádeže,vraždění a nenávist. ...no ten nám schází...Nicméně to nám nemá bránit pomocí těm kdo to potřebují jsme velice bohatá země ...společnost svobodných lidí s odpovědností. Hezký den

............. 
Ano jsme 25 let po konci našich místních diktatur a svobodu si teprve omakáváme první generaci. 
A pomocí těm co to potřebují je pro nás povinnost, protože nám bylo moc a mockrát pomoženo. 
Pomocí jim u nich doma je jistě lepší jenomže oni-10 mil. lidí jsou už na pochodu a vytrženi z běžného života bez možnosti okamžitého návratu takže to by vyžadovalo 100 tisíc žoldáků najmout a cirka 3 země převálcovat a demilitarizovat. ...kolik životů nevinných by to bylo?....nechtěj domyslet. 
No takže tábory v poušti a dodávky všeho bez možnosti pro tyto davy lidí zajistit smysluplný život.To opravdu chceš? Volba otevřenosti a možností a vzdělávání a domova je lepší. ...jen provést selekci srdcí těch co jdou za svobodou a těch co jdou vraždit. ....to neumíme. ...no I tak máme poskytnout možnost svobodné volby lidem všeho druhu. ....Máme však stále ještě v sobě malá ustrašená srdce 
tu uzavřenost jež zplodila léta Diktatur. ....A někdy nutno přiznat ti... že ta obezřetnost v pouzování 
lidí je na místě.

 

Kluci a holky z "pravé myšlenky "....ta touha po moci nad lidmi je lákavá co?No stejně to mají i kluci a holky z "levé myšlenky ".... .Přistěhovalci mohou být problém pokud to bude divoká migrace. Pokud si,ale vybere tato země správné lidi jimž pomůže, pak to že během 5let dorazí 7000 pracovitých lidí s touhou se prosadit a vést úspěšný život svobodných lidí jimiž díky Bohu jsme v této zemi, pak to bude ku prospěchu nás všech.Ono  ruku na srdce borci kolik z vás se živí kecáním na náměstích a kolik z vás tvrdě pracuje?Kolik z vás má 3 až 5 dětí,aby populace  byla života schopná bez migrace a vychovává je a učí jak být prospěšný lidem a rodině?No je potřeba si dobře vybrat a učit ty co dorazí jak žít život v míru...mír a pokoj to jsou věci o které Vám jde ne??.........Ono lidem a vládám je skutečný mír a pokoj nedostupný proto ty nesváry všude.....

 

Ahoj chlapče. ...politiku levou či pravou či středovou stranou -všechny vedou k neštěstí obyčejných lidí. ....... . Ale šikovat se za fašistou to už je hodně zoufalé i na tebe- jsi se nepoučil že všichni ti co starší davy a hlásají pojďte za mnou já vás povedu to dělají pro pocit všemocnosti a nadřazenosti a pak co napáchají dost zla a prolijí krev lidí umírají a nic než pachuť a strach po nich nezbude? Zkus najít tu cestu o které píší ti angličtí studenti -nepoddat se a odolat s dosti velkou osobní statečností pacifikovat útočníky jako to dělají včelky když narazí na sršně. ..znehybnit a ........ . Včera tu psali o "hrdinech" co topí lidi v moři no hrdinství by bylo potopit lodě před odplutím z Afriky a vystoupit na břeh a obejít ty miliony lidí a říci jim : nestojíme o vás zůstaňte si vAfrice ...my vám pomůžeme budeme vás chránit učit najdeme vám uspokojivou práci ....to by bylo lidské i vlastenecké zároveň. ....ale to by chtělo celé chlapy a ne mluvky toužící po moci. ....

 

Krev.

 ..je smutné vidět tyto názory. ....co se svědků týče tak díky této organizaci a lidem v ní a hlavně Bohu vyvinuli 70-80% současných přístrojů a vybavení operačních sálů (o ptej se p.Pirka a spol.).A na světě neexistuje operace při níž by jsi potřeboval krev hochu- proč myslíš že se samotní doktoři při svých nemocech vyhýbají krvi a 4 hlavním složkám z ní jako rakovině?.....Protože je to nebezpečné nezdravé a nepomáhá to krev kterou dostaneš jen hnije v tobě a není schopná přenášet kyslík tedy jen doplní tekutinu do obvodu a to lze daleko lépe udělat rozoky s přidáním železa.......následkem toho je dřívější uzdravení nižší náklady a neumíralo by cca.900 lidí ročně u nás na to že dostali krev a ta pandemie mozkových příhod je způsobená transfuzema zjistili že kdo dostal transfuzi ve 100% dostane i mozkovku. ....... .Takže pokrok a věda a lidská práva jsou vždy úzce spojené s Pravou vírou jež davá každému kdo potřebuje a chce..... A připamatuj si že když extrémní lidé se ujmou vlád vždy do koncentráku jdou první skuteční křesťané. ...za nácků od roku 1933........za bolševika od roku 1949. ....v Rusku vládnout zločinci. ......chlapče.(viz muzeum Holokaustu mají tam vlastní oddíl. ..... . )nikdo na planetě se nezasloužil o svobodu lidí jako ctitelé Všemohoucího Boha Jehovy.
Autor lamar.c, 05.07.2015
Přečteno 524x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Argumentovat tím, že nám bylo pomoženo a tudíž bychom také měli pomáhat je poněkud nekorektní. Je to totiž sice pravda, ale ne celá. Z našich utečenců se verbovala značná část k odboji proti moci, před kterou utekli. Nešťastníci, kteří nyní utíkají k nám, se také někdy vracejí bojovat, ale po boku těch, před kterými odvedli své rodiny do bezpečí.

05.07.2015 16:17:37 | pedvo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí