Ideální reality

Ideální reality

Anotace: Můj vynález složení a funkce světů ve kterých budou všichni maximálně šťastní a chápaví.

Každá forma existence má přímý a neomezený myšlenkový vliv na své blízké okolí.
Jakékoliv zneužívání je zrušeno rozsahem blízkým k tělu každého vědomí a potrestáno omezením těchto schopností na určitou dobu.
Po vzájemném myšlenkovém souhlasu se osobní prostory propojí za účelem vzájemného poznání a zábavy.
Všichni mají právo si vybrat: počet, druh, vzhled, funkci....: duše, mysli, těla ,vnímání.... a všechny tyto i podobné kategorie u vlastností světa i všeho myslitelného.
Vše je zařízeno tak aby každá: rasa, osobnost, kultura, národnost.... byla maximálně spokojená a vše aby bylo vzájemně respektováno.
Svobodu má každý zcela neomezenou dokud neohrozí svobodu ostatních a každý může: říkat, dělat, zkoušet, obdivovat, vyznávat,.... zcela cokoliv.
Svět ve kterém je všechno nepříjemné přítomno beze škody a stále velmi uvědomněle. Způsobem že i to zlé je spokojeno a plní varovnou funkci.
Každá součást tohoto světa má ve svém osobním mini prostoru vlastní svět podle svých vlastních tužeb, hodnot, cílů, přání.... ať je čímkoliv.
Vše má zde své protiklady které ve svém mini prostoru vládnou nad svým protikladem a mimo něj se respektují a prospívají. 810250213232 šifra zrod
Autor Ator, 12.05.2018
Přečteno 487x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí