Pavučina snů

Pavučina snů

Anotace: Existují sny které mnohdy dokáží ukázat budoucnost která se později změní ve vašem životě v realitu??

Sny... Sny které se později stávají skutečností?!.

Stává se že když o něčem sníme ať už je to krásný dům, nebo jiná věc na kterou sem tam myslíme může se nám o ní zdát.. Ten sen bude zdánlivě obyčejný... Náš dům bude mít místo luxusních záclon obyčejné rolety. Místo krbu budou staré kamna a příjezdová cesta nebude vydlážděná stylem jako to bylo v katalogu který jste si prohlíželi před spaním.

Pak jsou ale tady sny, které jsou tak silné že v nich dokážeme cítit vůni,chuť a dokonce i dotyk.V těchto snech je všechno jak má být, dokonce si neumíme v tu chvíli uvědomit jestli je to realita nebo je to jen sen. Jako mnoho snů i tento má svou vadu a přece jen není dokonalý.. Chuť připomíná něco co se tomu jen podobá a dotyk je většinou kopanec od dítěte nebo facka od ženy která to snění rychle ukončí.

Existují ale sny které mnohdy dokáží ukázat budoucnost která se později změní ve vašem životě v realitu??

Jak moc člověk musí být propojený s tím druhým aby viděl budoucnost?
Autor ProstěPepa, 15.05.2018
Přečteno 475x
Tipy 4
Poslední tipující: Pavlina, Iva Husárková, Akrij8
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mívala jsem krásné sny o muži,který mě očaroval,snila jsem sen být jeho snem.Jen se to pak všechno podělalo.Věř tomu,že Bůh neobdarovává lidi sny,aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.

23.05.2018 22:51:11 | Sluníčko

Souhlasím :). Děkuji

23.05.2018 23:30:05 | ProstěPepa

mi se zdálo o smrti mého muže... vzpomněla jsem si na to až mnohem později když přesně tak zemřel :-((

16.05.2018 09:00:53 | Iva Husárková

PS a včera se mi o něm zdálo políbila jsem ho dnes by měl jednašedesát „kdekoli zasejeme sny vykvetou růže“ (Aveline Claude) :-))

16.05.2018 09:45:34 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí