Kapitán

Kapitán

Anotace: A není to Korkorán

Kapitán. Proč ten výraz, hodnost používám? Napadá mně paralela hodnosti vojenské, pro tento de facto válečný stav. Ale taky sportovní. Kapitána si představuji jako jistou autoritu, které věří tým. Nemusí být nutně ten, kdo dává nejvíc branek, ale ten komu mužstvo věří, že je dá. Podkopávání jeho vedoucí role má devastující účinek na výsledek hry. Ale teď tady nejde o hru. Jde o naše přežití. Jako jednotlivci jsme nic. Musíme vytvořit tým hráčů věřící svému kapitánu. A toho v tuto chvíli, ať se vám to líbí nebo ne, máme jen jednoho. Je jím pan premiér Babiš. I on má svůj tým, na který spoléhá a kterému se snaží věřit. Tlak na něj i jeho lidí je ohromující, brutální i zcela neočekávatelný. V tuto chvíli je nutné se oprostit od veškerých záští a vyslat mu signál pochopení a podpory. Výměna kapitána v tuto chvíli by měla zcela devastující účinky na výsledek této bitvy. Navíc pochybuji, že by se vůbec kdo našel, kdo by v této nelehké době o jeho funkci stál. Jeho tým se téź snaží a ne vždy je schopen své sliby naplnit. Při jejich nesplnění je za vše hodnocen kapitán. A není to Korkorán, je to Babiš. Připusťte vy jeho odpůrci, že výměna není možná. Nemáte žádného takového lídra ve svých řadách. Bláboly Fialy, Kalouska, pirátů, Okamuri, lidovců, starostů i komunistů jsou teď nepoužitelné. My teď nemáme běžný stav, my máme stav válečný. Prezidentův projev, který byl vysílán včera v noci, byl prostoduchý a nehodný našeho vůdce i této doby. Po vyhlášení karantény, vznášely novináři dotazy. Na jejich přípravu měli mnoho hodin času, díky neočekávanému prodloužení jednání bezpečnostní rady státu. Trivialita až debilita dotazů mně utvrdila o nekvalifikovanosti práce novinářů. Naopak je až ohromující souvstažnost s množstvím věcí co muselo být projednáno, upraveno, přizpůsobeno či vytvořeno. Vzniká jistě mnoho chyb, možná se mohlo postupovat jinak, ale my všichni jsme jen jeden tým. Čtu si samozřejmě i články o tom jak si kdo honí ego, tvoří píer, zametá svoje kauzy pod koberec. Ale prosím o hodnocení, až po bitvě. Prezident svoji kapitánskou úlohu bohužel nezvládá. Ve svém předchozím tlachání jsem napadal role miliardářů. A jednomu se musím za svá slova omluvit. Je jím majitel PPF Petr Kellner. Poskytl dar pro nákup zdravotního materiálu, který k nám snad doputuje. Děkuji, Petře. A co vy další?Co s tím vším bohatstvím budete dělat, když už tady třeba nebudete. Prosím pomozte nám i sami sobě. Děkuji.
Autor umělec2, 16.03.2020
Přečteno 205x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí