Prohra

Prohra

Anotace: Psáno na mobilu v 2:42, omlouvám se za pravopisné chyby. Dvakrát jsem to nečetl, chtěl jsem ponechat myšlenku co nejčerstvější. :)

Přemýšlel jsem, že mám kolem sebe spousty lidí, co mají pocit, že neustále prohrávají. Že mají smůlu a nebo nejsou dost dobří. Je tomu, ale vážně tak? Pokud uznávat prohru nebo vítězství, znamená to, že jste si udělali nepřítele a nemyslím jen prohru vůči člověku, ale pokud pohoříte u testu, zkoušky, nebo při pracovním pohovoru,je to pro mě spíš cena zkušenosti. Naučit se prohrávat je to nejdůležitější, co v životě můžete mít, čeho můžete dosáhnout. Dáváte tím najevo, že jste se sám povznesl nad myšlenku prohry a berete si zkušenosti získané ze hry, at už jde o hru duševní nebo životní. Povznesl jste se nad myšlenku, že proti něčemu bojujete a že přijímáte věci a smirujete se s tím, co jste. Chtíč po výhře a být lepší než kdokoliv může zakalit váš úsudek a udělá to váš život těžší, nemyslím si, že neúspěšný, ale složitější. Pokud jste líný člověk, jako já, uznáte kdy je čas pro něco důležitého nasadit úsilí a kdy jde o tak mizernou věc, že vám nestojí za snahu, o to lepší je, když to někomu, který vás ve hře bere jako protivníka, udělá dobře. Myslet si, že v něčem nejste dost dobří, že neuspejete je zbytečné.
Autor Slabko, 28.03.2020
Přečteno 267x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr, Básník Karel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí