Znásilněná slova

Znásilněná slova

Anotace: Jsme póvl

Kolem létají slova a živí se našimi emocemi, požírají zážitky a polykají naši touhu, beznaděj a ztracenou lásku. Vysmívají se každým písmenem našemu marnému snažení - sezení a psaní, ztráta času. Pro co vlastně - proč je chytáme a násilím je cpeme do řádků a za mříže obrazovek, aby tam ležela ladem, v chaosu naší duše vyprávějící ostatním jací jsme a jací bysme chtěli být, bez významu, beze snahy s tupou výčitkou, že jsme je ukradli, využili a napsali. K čemu tedy - sedět a psát, nejen psát, ale číst, číst ostatní duše, pronikat do životů jiných, hluboko v emocích, zcela mimo pravou osobnost, díváme se na znásilněná slova a máme z toho potěšení. Ukazujeme ostatním své nadání, stáváme se básníky. Ne. Jen zabíjíme svůj čas a slova. Nikomu je neřekneme, napíšeme je a tak je připíchneme jako motýla k desce. Hrajeme si na básníky, jen zkroutíme slova podle sebe, podle své ohnuté páteře, vypisujeme se do veřejného deíčku, kde vlastně nikdo neví kdo ve skutečnosti jsem a navzájem si chválíme své neumělé otisky do pouště slov, poplácáváme se po ramenou a těšíme se, že ty pocity jistě přejdou a čas vše vyléčí. Jako ve špatném divadle, ke kterému si už nikdo nepamatuje text a každý se snaží improvizovat. Ale neumí to. Nikdo. Jsme ubozí. Zvedá se mi žaludek, hrajeme si na umělce a jsme zhýralou smečkou neumělých přizdisráčů, kteří se nikdy neodváží k ničemu víc a tak ani na víc nemají. 

Autor KŠmahela, 03.09.2020
Přečteno 229x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...je to tak, jsem motýl připíchnutý špendlíkem...zvláštní že slova znásilňují mě, já nechci, ale ona chtějí být napsána...týrají mě v hlavě, mršky, dokud je nenapíši...nepovažuji se za básníka, ale prostého přinuceného zapisovatele...;-)))

04.09.2020 15:12:45 | Marten

Jestli si tohle myslíš,
tak je to opravdu dost smutný.
No každý má nějaké vnitřní boje
a ví proč je musí dát sem na modrou
..třeba ti to v něčem pomohlo.

Rozhodně si nemyslím a trvám na tom, že lidi zde nejsou žádný póvl.

Může TI to připadat,
jako nějaké divadlo.
Ostatně to divadlo si v sobě člověk vytváří sám
..svými vlastními pocity.

Ale opovrhovat
..a urážet, to je dost jednoduché.

Nu což, třeba bude líp.

03.09.2020 20:35:31 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí