Strach

Strach

Anotace: Davová psychóza, závislosti

Davová psychóza.
Závislosti.
Stanovení diagnózy na základě sledu událostí.
V davu se většina cítí silnější.
Anonymita přispívá k většímu odhodlání.
Síla provolávaných hesel utužuje jednotu davu.
Závislost je vzniklá slabost na určitých obyčejích, látkách bez kterých se tělo neobejde.
Člověk bez nich má abstinenční problémy.
Forma a druhy závislostí, mají širokou škálu symptomů.
Závislost na alkoholu, drogách, nikotinu, partnerovi, sexu, sportu, práci, mamonu.
Léčba je tím složitější, čím je užívání masivnější, ale i s ohledem na věk a inteligenci.
Spojením závislých a davu vzniká silná a výbušná konzistence pro rozbušku výboje.
Lídři dokáží manipulovat a sjednocovat dav, posilují jeho sebevědomí a přitom se zbavují odpovědnosti.
Včerejší masivní střet s policií je důsledkem velkých změn ve společnosti abstinujicich lidí toužících po životě v normálních podmínkách.
Schází jim práce, peníze, kulturní i sportovní vyžití, společenské kontakty.
Vzniklá tenze je jako nešťastně mnoho let skladovaný ledek v Bejrútu.
Obrovský problém většiny Čechů je v naprostém a bohužel i oprávněném pohrdání politickými představiteli a důvěru ve spravedlivý soudní a právní systém.
Vlivem okolností je řada lidí bez finančních prostředků, ztrácí vize a je nucena se chovat jako krysa zahnaná do kouta.
Z jejich pohledu nemají už co ztratit, mohou jen získat nebo alespoň potrestat viníky.
Argumentace, třeba že i oprávněná, nemá před davem šanci obstát.
Menšina přebere názory většiny, s myšlenkou, že ta se nemůže mýlit.
Sled současných událostí není nepodobný stavu společnosti před válkou.
Jejím katalyzátorem byly vždy podivní a šílení lídři jako Hitler, Stalin a řady dalších.
Množina lidí v koutě roste a bude růst exponenciálně podobně pandemicky.
Bude se tak dít ve většině demokratických zemí.
K tomuto se ještě připojí odmítavé stanovisko k přijímání uprchlíků.
Kruh se uzavírá a nabaluje jako koule sněhuláka.
Včasná léčba může vést k uzdravení, pozdní.k nevratné destrukci.
Současné zadlužování státu se mi jeví jako sebedestrukční.
Tak holt uvidíme, kam až nás zaženou.

Autor umělec2, 19.10.2020
Přečteno 232x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí