Přehnaná sebeidentifikace

Přehnaná sebeidentifikace

Anotace: Píšu svůj názor na milion genderu i na LGBT a definuji přehnanou identifikaci

Je 21.století. Na jedné straně barikády anti-LGBT, které bůh ví proč zajímají preference ostatních a na druhé straně zastánci 538 pohlaví. Kde je pravda? Kde v tom všem vlastně stojím?
Pro začátek musím říct, že mám v blízké rodině homosexuála. Nikdy jsem vůči těmto lidem neměl žádné předsudky a neměl jsem potřebu nijak nikoho z nich urážet za to, jaké pohlaví preferují.

Postupem času, pod vlivem puberty a pár špatných zkušenosti s opačným pohlavím jsem i já začal přemýšlet nad tím, zda nepatřím spíše k těm, co preferují pohlaví stejné jako jsem já a dospěl jsem k názoru, že asi ano. Jsou to nyní roky, co s tím žiju i když je pro mf stále možná představa života i s partnerem opačného pohlaví. Popravdě, mám v tom bordel jako prase. Přemýšlel jsem o tom a já nemám potřebu se nijak identifikovat, nemám potřebu se označovat jako Bi, či Gay nebo cokoliv jineho. Nechávám tomu volný průběh, nemám zájem se už v tak rozdělené společnosti dal škatulkovat a kastovat. Nemám potřebu v každé konverzaci zmiňovat to, jak to mám v hlavě nastavené a nepotřebuji to všude ukazovat. Prostě chci žít svůj každodenní život a neřešit nic dokud to nebude potřeba řešit.

Proč to vlastně píšu? Chci to dostat z hlavy ven a definovat něco, co nazývám "Přehnaná sebeidentifikace".
Stoprocentně nejsem jediný, kdo si všiml toho, jak se lidé v dnešní společnosti rádi dělí na skupiny a dobrovolně se tak trochu uzamykají do kast. LGBT, tenhle gender, tamten gender. Proč je to potřeba řešit?
Proč je potřeba mít definované přesné preference člověka a nazývat to genderem? Nedává mi to smysl. Naprosto respektuji to, že se někdo narodil ve špatném těle a hold se cítí jako opačné pohlaví, respektuji na ostatních vše, dokud to mě nebo jiným lidem nezasahuje do základních práv.
Nemám zájem se definovat podle X zkratek, chci si udělat školu, nastoupit do práce, potkat někoho do koho se zamiluju a založit rodinu. Verim v lásku. Verim ve své sny a věřím i v to, že budu šťastný.
Autor Mír v duši, 17.12.2020
Přečteno 184x
Tipy 3
Poslední tipující: Rozmarýna, jenommarie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tyto problémy tu byly VŽDY..o sebehledání a dříve bylo jistě o hodně těžší a možná i v některých rodinách, vesnicích..zkrátka nemožné...dát najevo " jistou odlišnost". Zaplať pánbůh..tyto předsudky už pomalu jdou do ústranní...ale také tady budou..a bude vždy "ta" skupinka lidí, kteří nikdy nic nepochopí a za každou cenu..nepřijmou.
Je to jenom o lidech.
O jedinci .
Samozřejmě..v rodině a u nejbližších..tam je hlavní bod zrodu..aby se cítil člověk..především člověkem a ty stránky sexuality si i dostatečně mohl srovnat
a díky svým nejbližším..možná i přátelům
se snáze se vším vyrovnal.
Je to individuální vše.
A moc se mi líbí...jak jsi to napsal..ty životní cíle, přeji hodně štěstí a sil a toletance.. myslím že je zapotřebí kolikrát na všech stranách..jak píšu..jedná se o lidské povahy..zkrátka někteří lidé vnímají jen tu sexualitu a ne osobnost člověka :).**

17.12.2020 05:33:36 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí