Pohádková realita

Pohádková realita

V hlubokém zákoutí dětské mysle, žije jedna prastará myšlenka o klíči a kouzelné truhle, kde se ukrývá cesta, jak si splnit všechna přání.
A ten, kdo tu truhlu najde má i klíč, po kterém staletí, touží všechny děti světa.
Jelikož jsou moc malé, aby pochopily, že neexistuje jedna velká truhla, která je kouzelná a plní vše, co si přejí a ve snech prožívají.
Jak utíká čas, tak ze všech těch malých a nevinných dušiček se stávají, dospělí lidé.
A s věkem rostou i větší nároky a sny, přestávají to být dětská přání, ale otáčí se to často, až nesplnitelným snům.
A však život mnohým z nich ukáže, že těch tak zvaných truhel, mohou býti miliony a nejsou ze dřeva či kovu s velkým zámkem.
Ale ukrývají se v lidském těle a jsou to, naše srdce...
Pokud ho otevřeme pro správnou věc a je v našich silách pomoci někomu jinému, nikoliv ke ku prospěchu svému.
Tak se nám to vrátí tolikrát, než kdybychom v nějaké truhle, našli poklad světa.
Srdce je klíčem ke všemu a všem, pokud ho správně použijeme a druzí nezneužijí.
Autor Manková, 13.01.2021
Přečteno 152x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí