Jsem volná

Jsem volná

Přišlo tolik věcí, co mě dusili a štěstí ničili, dostat se na dno, je tak snadné, zůstat dole je věc, která jiného netrápí.
Ale přijde naděje, která mě nakopne a zvedne, z toho nekonečného pusta.
Už jsem volná...
Začít znova, není štěstí tvé, je to úkol, který možná zvládneme. Každý z nás zkouší to několikrát, třeba ho najdeme na cestě, která nám podráží nohy.
Zůstat na mizerném místě je horší, jak když ti někdo slíbí...Jóó, možná příště. Upadnout je tak lehké, moc lehké... Nohy mě bolí, když ruce utratili vše, jestli mi to za to stojí, žít s myšlenkou, která vše předem zahubí, jen proto, že se ji chce.
Otrava zhoubnou myšlenkou je jedovatější, jak kyanid.
Autor Manková, 29.01.2021
Přečteno 161x
Tipy 4
Poslední tipující: Emily Říhová, jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano..svou mysl si chránit musíme..před různými brouky v hlavě a zasazení těch různých..který jen stahují naší duši..;) jde to a musí se.**

30.01.2021 19:19:22 | jenommarie

Děkuji za Váš čas...Maruško, pokud mohu, Vás tak oslovovat.

30.01.2021 22:35:11 | Manková

Já děkuji též a jistě že :D, zde v modré si potykáváme, tak mi i to nevadí. Krásnou neděli přeji milá Manková**

31.01.2021 10:02:53 | jenommarie

Ano, nevzchopit se je snazší než se snažit vstát. Přesto to má svoji obrovskou cenu, má smysl to zkoušet znova i přes neúspěchy. Protože vzdát se je první krok k neúspěchu a setrvání v něm. Jakožto někdo, kdo se potýká se závislostí, mohu jen potvrdit. Dnes se mi podařilo odolat - a ten pocit je nádherný.
Dávám tip za smysluplný text, který je psán od srdce a má hloubku, vytkla bych snad jen častější pravopisné hrubky, ale to se dá vypilovat. Pěkná úvaha.

29.01.2021 16:06:21 | Rosalune

Děkuji za Váš čas.

29.01.2021 18:24:17 | Manková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí