Škola hrou

Škola hrou

Už je nám několik let, ale stále studujeme. Snažíme se dokončit, co jsme začali, přišla doba zlá za kterou nemůžeme.,
Pochopit ji máme, ale kdo pochopí Nás? Učení po internetu, bez blízkého vztahu a to je smutné. Kdo , kdy nás vyslyší a vezme na vědomí, my situaci nezvládáme a vy nám nepomáháte. Děti jsou budoucnost, tak to národ učili po staletí. Tak nás přestaňte trestat za chybu, která ochromila celý svět.
Chcete výsledky, ale získat plnohodnotné poznatky, neumožnujete. Jak máme ukončit svá studia, bez vyplnění celého roku, který se dotýká každého jinak?
Shoďte tu zeď, kterou nejsme schopni přelézti, pro jednoho nízká a pro druhé nepřekonatelná.
Autor Manková, 21.02.2021
Přečteno 170x
Tipy 4
Poslední tipující: enigman, Marten, jenommarie
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

několik mi je a pořád studuji...ale o dokončení se nesnažím...

22.02.2021 19:56:40 | enigman

Ale to vám stále nikdy nezaručí, že to jednou skončit musí. Ať je to, cokoliv. Hezky večer

22.02.2021 21:14:37 | Manková

...stačí jen chtít...škola není žádná záruka vzdělání...o výsledky nejde...jen člověk sebe sám vychová...;-)ale chápu děti, protože tohle jsem pochopil až na vysoký...

22.02.2021 17:53:39 | Marten

Ale nějaká dobrá předloha k životu, není na škodu a člověk se muže svobodně rozhodnout, kam ty jeho další kroky povedou. Málo kdo má sebeuvědomění a výchova sama sebe, není pro každého. Někdo potřebuje řád a pravidla. Děkuji za váš čas.

22.02.2021 18:56:35 | Manková

...sice tě chápu...ale role školy není tak důležitá, jak ze sebe dělá...protože ze zákona za výchovu dětí nesou odpovědnost rodiče a za vzdělání si může každý sám...školy jsou jen poskytovatelé "vzdělávacích" služeb...ale chápu, že když k tomuhle přístupu nevedou děti vlastní rodiče, tak se "ústav" jako škola stále "neuvědomělým" lidem hodí...

23.02.2021 16:49:22 | Marten

Moc těžká doba*snad půjdou do škol brzy.

21.02.2021 19:25:22 | jenommarie

Zdravím Maruško. Jen tehdy, pokud nebudou ohroženi na životech. Za to nic nestojí, ani vzdělaní. Snad se nám všem zadaří a ve zdraví, vše zvládneme. Přeji klidnou noc.

22.02.2021 18:59:28 | Manková

Ano..je to zkrátka doba, kterou musíme tak brát. Hlavně to zdraví, přeji ti také pohodový večer:) DĚKUJI

22.02.2021 19:02:18 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí