Nálezy ve ztrátě

Nálezy ve ztrátě

Když se duše, ztratí ve vlastním těle, spousta z nás to zná a někdo se tomu, jen směje. Najít sám sebe, je cesta nekonečná a pokud se zadaří, tak se tělo radostí chvěje. Vrátit se zpět, kde ztráta začala je úkon nemožný, čas se vrátit nedá a prožitky, jsou vryté.
Tak kde začít, aby úsměv zpět se vrátil a zacelil jizvy, co si člověk sám nakreslil ve tváři. Začít znova je věc nelehká, ztráta něčeho, tak intimního je věc nevratná. Už nikdy nebudeš tím, co si byl dříve, sny se stanou noční můrou a láska, záhubou. Kde je vůle, bojovat sám za sebe, aby si ocenil život, který byl dán pro Tebe.
Autor Manková, 23.09.2021
Přečteno 265x
Tipy 10
Poslední tipující: umělec2, Iva Husárková, Ze čtvrtého světa přicházím, mkinka, paradoxy, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

si dovolím nesouhlasit, láska se nemůže stát záhubou, leda že to nebyla láska... ale vnímám a moc rozumím... a tak aspoň objetí*

23.09.2021 21:27:13 | Sonnador

Romeo a Julie se tak milovali, ale nebylo jim přáno, tedy jejich láska byla jim tou záhubou, kterou na sobě spáchali s myšlenkou, když ne zde, tak třeba na jiném břehu, jim bude přáno. Ale to nemůžeme vědět, dokud tam také neodejdeme. Děkuji za váš čas.

23.09.2021 21:57:34 | Manková

Rozumím Ti.

23.09.2021 17:28:13 | mkinka

Každé oči a myšlení, vidí tu stejnou věc či slova v jiném položení. U tebe věrný bratře, máme podobný náhled. Já ti za to děkuji, že mi věnuješ tvůj čas. Dobrou.

23.09.2021 22:01:08 | Manková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí