Úspěch a Pád

Úspěch a Pád

Prošel jsi cestu, která byla nelehká, ale našel si obličej, který se na Tebe usmál.
Zastavit smutek, je věc těžká, ale projít jsi ho je důležité. Tak, proč se stále ptám, že v životě rány dostávám? Zapomeň, co se v písních zpívá z čirého potůčku, zbyla jen pustá díra, co při pohledu, srdce svírá.
Potkal jsi svůj stín a ten se ptá, kdo jsi? V zrcadle se, již stejný nevidíš, ani světlo nedodá, ten obraz, který byl před pár roky. Tvář je biograf života, kde se odehrává, každý žánr, co snad poučí člověka.
Ale každá ta jemná, či hlubší čára, ti připomene, že život umí brát, ale i dávat.

Smutek a bolest se musí prožít, ať chceš nebo ne. V životě, nám všem a to mnohokrát v jakékoliv podobě, několikrát srdce probodne.
Autor Manková, 28.03.2023
Přečteno 135x
Tipy 2
Poslední tipující: Marry31
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Smutek, bolest ale i hněv jsou důležitou součástí procesu uzdravení a bránit se jim není zdravé

28.03.2023 15:32:24 | Marry31

Jako kdyby to před tím psal úplně někdo jiný, tohle už má hlavu a patu .)
Hodně síly přeju .)

28.03.2023 10:12:03 | Constantine

Každý píše a dává do slov, co v daný moment cítí a pro mnoha lidí, to nemusí mít pochopení. O tom psaní je a každá kniha, či článek, není pro každého. Najde jsi své čtenáře i odpůrce. A já patřím mezi ty, co píší jinak. V mnoha slovech, co jsem již napsala, neporozumíš. Ale já v tom smysl mám. Jen více hledat a poskládat jsi to. Hezký den, přeji všem.

28.03.2023 10:20:39 | Manková

Chápu víc než myslíš .) Ale má to být jednoduchý a ne vypsat náhodná slova a chtít po čtenáři, aby si z toho udělal celek. Jako udělat ze strouhanky rohlík .)

Chaos by se neměl předávat, to je klíčem v tomto světě a bude to zánik této civilizace .)

28.03.2023 10:28:05 | Constantine

Chaos byl, je a bude.. není, co více předávat. Lidé, nejsou stroje, aby jeli v jedné rovině. A že ze strouhánky, nelze udělat rohlík? Jak snadné je to. Co myslíš, že jíme? Pečivo se upeče, co zbyde zamrazí a co opět zbyde, rozemele. Tedy strouhánka a opět, upeče rohlík, či chleba. Je to špatné, ale tak se děje. To je nekonečné téma. Ale já nechci po nikom, aby četl něco, co se mu nelibí a nevidí v tom smysl. To je jen, na tom jedinci. My jako civilizace, už dávno nefungujeme příteli.

28.03.2023 20:11:06 | Manková

První část tvé odpovědi nesouhlas, protože bychom měli být jedni a v neutralitě roviny. Na stejné vlně, jak se říká. Konec dobrý, to souhlasím, že stojíme nad propastí a skáčeme do pekel .)

28.03.2023 21:12:06 | Constantine

Zde nejde s čím, člověk souhlasí či ne. Na to se nás, nikdo neptá. Jen nám, omotají ústa medem a my si myslíme, jak jsme důležitý. Přitom, jsme jen figurky. Se kterýma si ty, výše hrají. A to je ve všech směrech. Tím, bych ukončila drahý příteli, tuto debatu.

29.03.2023 15:50:29 | Manková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí