Napadlo vás někdy...

Napadlo vás někdy...

Anotace: ...

Napadlo vás někdy, co se stane potom?

 

Až všichni ti, co vám slibovali věrnost a podporu na vás zapomenou?

 

Až vám realita zničí sny?

 

Až vám rupnou nervy a ten nůž, co tak dlouho ležel na vašem stole, si bodnete do břicha?

 

Možná si pak uvědomíte, jakým prokletím život je.

Autor Quenya, 24.05.2023
Přečteno 157x
Tipy 5
Poslední tipující: Iva Husárková, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč přemýšlet o tom, co se stane???
Proč přemýšlet o tom, co se třeba NIKDY nestane???
Proč si vůbec myslet, že ode mne zmizí všichni ti, co mne kdy podporovali???
Nikdy nezmizí všichni, i kdyby jich pár zmizelo, z jakéhokoli důvodu, podrží tě ti zbývající... a další přijdou... nové lidi poznáš.
Realita není snová, přesto... dá se v ní najít i plno krásnýho a narozdíl od snu, kterej jenom sníš...realitu si můžeš prožít:-)
A ten nůž? Pokud opravdu ruka bodne...pokud trefí život ohrožující místo... pak už si neuvědomíš nikdy nic!!! A to jedno máchnutí ruky...už nikdy nebudeš moct vzít zpět.
Našla sis psaní. Koukala jsem se na profil, jseš mlaďounká... na to, kolik ti je, píšeš skvěle!!! Jseš čtivá. Jseš rozenej psavec a stopro už se budeš jen zdokonalovat. Takže nejmíň jednu světlou stránku života už sis pro sebe našla. Psaní je super. A co ti v reálu chybí, to právě v něm můžeš světu dodat. A lidi si o tom aspoň přečtou. Rozvíjej svou fantazii, jde ti to moc dobře.

01.11.2023 22:29:48 | cappuccinogirl

Toto je potřeba brát z druhé strany...život není prokletím, naopak je darem...ale co bývá občas prokletím je naše mysl, která přemýšlí nad věcmi nad kterými by nemusela...

01.11.2023 22:16:18 | o3_gambit

Vždy se najde něco, co pomůže. Já jsem například věřící a i kdyby mě všichni zklamali, tak dokážu stát rovně. Život není prokletí, když jsi ochotná vidět i jeho světlé stránky.

25.05.2023 13:06:17 | LuMaRy

Zatím ty světlé stránky hledám

25.05.2023 13:08:00 | Quenya

snad mohou sny poškodit realitu, ale jak by mohla realita zničit sny?

24.05.2023 18:15:24 | stormeater

Realita zničí sny ve chvíli, kdy si malé dítě uvědomí, že se nemůže stát princeznou nebo rytířem, že víly asi v téhle realitě nikdy nenajde nebo že se nikde neobjeví portál co by jí dostal k elfům.

25.05.2023 12:25:02 | Quenya

harakiri - bych však nekonal-je na naše poměry příliš exotické...:-D*

24.05.2023 15:12:41 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí