39,5 tisíce mrtvých

39,5 tisíce mrtvých

Anotace: ...neschopnost...

.nyní už jen historie,řekne flegmatik...je psané slovo cos platno??! 34,5 tisíc mrvých ..38tisíc rodin potižených ...1milión rodin zbídačených...a za vším hledej neschopnost lidstva si úspěšně vládnout a rozhodovat o věcech veřejných... .Volte mne..Néé mne volte-Já jsem jediná naděje...kecaj Vám lidičky-volte mne..nás-my víme a známe..!!!!

  Co znají??..jak chutná moc, jak chutná krádež,jak chutná korupce ....a tak se bezhlavě pouští do  náruče moci a touhy po absolutní moci...další a další ničemové ve svém srdci.

34,5 tisíc mrtvých a žádná naděje...34,5 tisíc slov o předurčení k vládnutí ...a výsledkem je smrt....bezbranných a zbídačených.... .A slyšíme dnes a denně,,my říkali toto,my chtěli toto,my jsme navrhli a Pepa říkal..a Brunclík kázal...a v rodinnách jen smrt-kdo by se zajímal o mrtvé-my chceme hlasy živých...moc nám dejte-my jsme řešení...lež...!

...lidé a jejich nedokonalost...proud slz a trápení...lidé a jejich touhy zvrácené...proud válek a vraždění...lidé a jejich mylná víra ve zlepšení....lidé a jejich....smrt bez truchlení.

..nyní v historii neslavnou,obrátí se-běh dějin lidí ....Mene,mene tekel...pro ničemné to konec vší touhy jejich zvrácené...pro spravedlivé bez ničemných záměrů v srdci jejich uzdravení...naplnění a bezbřehá radost a naděje..... .

34,5 tisíc mrvých volá po pomstě...27miliard mrtvých volá po krvi...34,5 tisíc mrtvých....                            Výsledek lidských snah o vládnutí..... .

 

Autor lamar.c, 14.02.2021
Přečteno 373x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, umělec2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na kolika jsi začínal? na 15 tisících? A kdy se to zastaví?
Pro mě je to stále neuvěřitelné. Byť na tohle bylo upozorňováno.

04.04.2021 11:02:09 | ewon

...no nevím -měním to tak týdně...27,5

13.04.2021 17:11:38 | lamar.c

Je složité v krajinách zdejšíchm, kohokoliv k činům přimět.

15.02.2021 11:44:01 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí