Bez dechu

Bez dechu

Anotace: Zde mela stat brilantni reflexe ritualnich manifestaci slamera.

Zasadni, pravidlo cislo jedna. Vytvatet poctive Hanacikoviny. Zadruhe, neohlizet se na vzory. Za treti, spolehnou se na snoubenku improvizace a prsten Pi pritomnosti. Delka vlnovych delek narusena. Kineticke medium promitana k trojrozmernym soustavamm promitano Transverze verze egotripu narusena. (neidentifikovatelny tok vzniceni) Detekovany antropomorfni inteligibilni entity. Jejich myslenkove toky jsou jako zmrazene. Zapinam entheomorpni digestor. (neco jako zazehove trysky fotonoveho spektra) Ze sveta dvoudimenzionalnich objektu. Rodiste tridimenzionalnich pocitku ve ctyrrozmerne dusi mizansceny. Pohyb kontinua doveden k regresivnim mutacim (formace a data jez nebyly provedeny) Mezzonova plastev, nozdry vasich palacovych mozku aktivovany, determinace abstraktnich elementu, tytez aspekty liminalnich poli (tvarohranoslovi strihu a hudebnich teles) Importoval delikty vyznamu, zazehnout mitochondrii interpretaci, rozlozit hodnotovy sestem, defragmentovat mimozemske disky a talire. (zrod bodu nula) Nerozpoznatelni pozorovatele ftaktalni prazdnoty, nebezpecne myslenky implementovany, hlasova instrumentace penetrovana. (nastabeni letove hlasky hyperprostoru) Lidske bytosti rok jedna nula po katastrofe. Filmova dimenze zivota skocena. Odpojte se od silovych poli teto performance. (life is only a dream and we are the imagination itself , snares snares) Koncept entheoscifislam, dalsi...arachnoslamoteorie terorie... Jak vydesit divaka k smrti. Cast prvni. Provest podivne neprijemne znejici zvuky. Nechat zabit hrdlicku. Deformovat zive bytosti v rendlicku pro panenky. Pavouci besneni slamera prevest na platno. Odpovedet na vyzvani slamerovi Oddysei. Let it be praised slammer in the holy grain of galaxy.
Autor Happyyz, 12.09.2015
Přečteno 894x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí