Muži, ženy a bezobratlí živočichové

Muži, ženy a bezobratlí živočichové

Anotace: Úvaha nad sexuálním zneužíváním hmyzu.

Jistě to všichni známe: žena, pavouk a vřískot. Mnoho lidí se zamýšlí nad tím, z jakého důvodu vznikly všechny ty neužitečné mršky. Velmi úzce je to spjato s evolucí lidského jedince, protože na základě těchto drobných živočichů se lidé rozmnožují. Vysvětleme si to na příkladu:
Ženy se většinou štítí pavouků a jim podobných nestvůr. Muži, jako přirození dobyvatelé ženských srdcí a nenapravitelní vychloubači, se velice rádi předvádějí hrdinským chováním. Snaží se na ženy zapůsobit prostřednictvím hrubosti vůči bezobratlým živočichům, protože si myslí, že ženy budou obdivovat jejich odvahu postavit se nebezpečným útočníkům.
Muži jsou velmi vynalézaví, a tak přišli na to, že okouzlující efekt, jímž na ženy zapůsobí, ještě více vynikne v kontaktu s hmyzem, neboť jejich síla v poměru s titěrnými potvorami naroste do gigantických rozměrů. Důsledkem je to, že žena uvěří jejich nebojácnosti a chrabrosti, přičemž přehlédne ten brutální čin, jenž byl na nebohém a častokrát i neškodném bezobratlovci spáchán. V jiném významu by se tato okolnost dala označit jako „sexuální zneužívání hmyzu“, přesněji řečeno „zneužívání hmyzu pro sexuální účely“, nikoli však pro samotný styk s hmyzem, ale pro jeho zabíjení, kterým tak muži omamují něžné pohlaví. Narazí-li ovšem muž na ženu, jež silně soucítí s obětí jeho činu, může se stát, že místo vytouženého protějšku získá facku a následnou žalobu od ochránců přírody. Je všeobecně známo, že muži jsou obdařeni exhibicionismem, většinou v souvislosti s násilím a potřebou obdivu z ženské strany společnosti. Pravděpodobně je to způsobeno výchylkou v genetické informaci mužů, která probouzí k životu adrenalin v nadledvinkách, což je také vysvětlení, proč muži nikdy nemají holá záda a nenosí krátká trička. Ohrozili by totiž tvorbu adrenalinu, a to by jim znemožnilo předvádět se, načež by výrazně poklesla jejich úspěšnost u žen.
Ženy jsou naopak typické svou citlivostí, a ve výše zmíněných situacích i lítostí nad mrtvým hmyzem. Je-li však žena v šoku –jako je tomu v naprosté většině případů-, začne vraha/muže/svého zachránce obdivovat, čehož muž okamžitě využije, aby se afektované ženě zavděčil. Tak přicházejí na svět další a další lidé se zvýšenou hladinou adrenalinu a kráčejí ve šlépějích svých rodičů. Genetická informace podněcující lidské jedince k vymítání hmyzu se tak dědí z generace na generaci, z čehož si můžeme odvodit blížící se ohrožení výskytu bezobratlých živočichů. Jejich počet klesá, zatímco stoupá počet lidí s vysokou hladinou adrenalinu v krvi. Za nějakou dobu bude planeta Země ochuzena o říši bezobratlých a budou se po ní pohybovat agresivní mutanti. Protože však nebude hmyz, vytratí se materiál pro mámení žen, klesne potenciál mužů, a celá lidská populace vymře. Nadejde onen slibovaný konec světa.
Měli bychom se zamyslet nad naším bezohledným postojem vůči bezbrannému hmyzu, a pokusit se ho změnit, neboť právě na něm závisí existence lidské populace na tomto světě.
Autor Ariella13, 28.05.2007
Přečteno 812x
Tipy 2
Poslední tipující: strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí