30 Seconds To Mars

30 Seconds To Mars

Anotace: Můj názor na tuto skupinu. Kdo jí má rád, tak to ani nečtěte! :)

Listovala jsem časopisem a našla rozhovor této skupiny, sice mě nijak hudbou nenadchla a téměř mě nezajímala, ale přesto jsem si ten rozhovor přečetla. A to, co jsem se dozvěděla, no hrůza :)

Hned z úvodu mě dost překvapilo "Sice nám zakázali ptát se, jestli je frontman Jared Leto spíš hollywoodský herec nebo zpěvák." Nechápu, co na té otázce je, každý jiný hudebník, co i hraje, nebo herec, co i zpívá, na to vždy odpoví - proč by nedokázal i on? Možná, že neví, jak se rozhodnout nebo je jen líný na ni odpovědět. Ale záhy, když se ho ptají "Kdybys musel volit mezi herectvím a hudbou, co by sis vybral?" a v pohodě odpoví, nechápu, no :)

Myslela jsem si, že skupiny fungují tak, že členové jsou kamarádi a tady jsou nějací divní :) Když zabrousili na téma odchodu jejich bývalého basáka Matta, tak jejich vyjádření bylo ve smyslu "To není žádná tragédie, vždyť to byl JEN basák.Písničky píše stejně Jared, tak co."
Ano, možná se stýkají a to, že prostě už není s nimi v kapele, neznamená konec světa, ale přeci nemůžete říct o svém kamarádovi, že to byl JEN basák, ne? A určitě vás bude mrzet, že odešel. To je jejich drsná image, nebo to jsou opravdu takový zabedněnci a sobci?? Ale zase dále říkají, že pořád jen pracují a nemají na nic čas, tak jak by se s ním mohli jinak stýkat? Byl s nimi furt a jsou stále všichni pohromadě, protože furt a furt pracují; jistěže nepracují furt, ale z rozhovoru jsem pochopila, že nonstop, jak oni sami říkají :D "Nemíváme nikdy volno."

Dost mě udivilo, jak sebevědomě prohlašují, ze budou hrát klidně i v 70ti. Zaprvé si nemyslím, že budou tak populární a oblíbení jako dnes. Přeci jen to je prý "Emo" a to za rok, dva už zas nebude moderní a bude letět něco jiného. A zadruhé si nemyslím, že jsou tak dobří a udržej se a budou mít furt čím překvapovat.

Takže to je asi tak zkrácený názor na tuhle kapelu, nebo spíš reakce na rozhovor z časopisu Filter :) Přeberte si to, jak chcete.
Autor Ette, 14.10.2007
Přečteno 515x
Tipy 4
Poslední tipující: Ahorria, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mě se ta hudba ani nelíbí a když je jen vidím tak to přidá k mému názoru a chce se mi zvracet, ale každý má jiný vkus já jen poukazovala na to jaký to jsou lidi.. jak myslí atak :)

02.11.2007 20:25:00 | Ette

Ehe...Myslim,že jejich podmalovaný oči a rudý vlasy jenom říkají,jak absolutní zabedněnci to jsou...EMO se stalo příliš komerčním...a oni jsou součást té komerčnosti :(

02.11.2007 17:31:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí