Z mého deníčku.

Z mého deníčku.

Anotace: Ani nevím, jestli se to dá počítat jako úvaha, ale do jiného oboru jsem to zařadit nemohl...

KRÁTKÝ ÚVOD -
Jsem nemocný sám doma. Dnes k nám mají přijít dělníci na opravu oken. je tu i bráchova přítelkyně, co jinak bydlí v Praze. Já se nudím, a proto píšu zápis z deníčku mojí kamarádce na ICQ:

hele, je 10:32 a já ti napíšu, co všechno jsem dneska zažil:
6:20
Zvoní budík, brácha otráveně vstává a nadává, že on musí do školy a já můžu ležet. Ležím v posteli.
6:30
Brácha budí druhýho malýho bráchu, chystá mu jídlo a já furt ležím v posteli.
7:00
Bráchové odchází. Já vstávám a zjišťuju, že mám uklidit celej byt, protože mají přijít dělníci zpravit okna, co v létě tak dodrbali.
7:20
Uklízím, začíná mi to lézt krkem...
7:30
Přítelkyně nejstaršího bráchy vstala. Osvítila mě naděje, že mi pomůže s úklidem. Bohužel, odchází do zdejší nemocnice, kde zaplatila 90kč za návštěvu, a hnus v uchu si vyléčila sama.
7:42
Přišla máma. Já jsem douklízel. Máma po mě řve, že sedím se snídaní u PC a koukám na Čarodějky na zkouknito.cz
750
Máma řve, že jestli ti dělníci nepřijdou do osmi, tak je zabije a v té firmě udělá skandál.
7:59
Dělníci přicházejí. Dali si ale na čas, zřejmě znají mou matku.
8:00
Jeden z nich zná mou matku, zdraví se. Máma jim vaří kafe.
8:10
Lítám po bytě s novinama v ruce a obskládávám koberce pod oknama.
8:30
Přišla k nám tetka, zrovna s mámou odsunujeme Tomášův PC stůl spolu s drátama od okna. Máma nadává, zamotala se do drátů a málem sebou švihla na zem. Tetka chytá záchvat smíchu.
9:00
Máma telefonuje. Já se s tetou bavím, kam bych chtěl na školu a tak. Máma se baví s dělníkem. Dělník nadává, cosi mu spadlo na hlavu.
9:15
Já letím do kuchyně, zapomněl jsem si vzít ATB. Cestou jsem na chodbě málem srazil dělníka. Nadává znovu.
9:30
Sedím u PC, koukám na liter a poslouchám písničky. Z obýváku slyším bujarý smích a mírně erotické narážky vedené mezi matkou a starým známým dělníkem.
10:00
Dělníci vypadli. Máma mě žene do úklidu.
10:10
Sbírám papíry, na kterých je bordel zpod oken. Sypu ten bordel na koberec, a máma nadává. Prý sem tam ty papíry ani nemusel dávat. Já jen kývu hlavou na souhlas.
10:12
Já stěhuju PC stůl s tomášovou přítelkyní zpět pod okno. Ta přitakává, že by asi při odsouvání stolu od toho okna mohla vylízt. Já přitakávám, že by to nebylo od věci.
10:15
Máma se s tetkou loučí přede dveřma. Já jsem posbíral papíry a čekám, až bráchova přítelkyně povysává u nich v pokoji, a můžu začít vysávat já.
10:28
Máma se stále loučí s tetou ve dveřích, a já stěhuju vysavač od Tomáše k nám
10:30
Mám vysáto, a uklizen náš pokoj (jen naoko). Máma mě chválí, a já padám k PC. Máma nadává.
10:32
Rozhodl jsem se, že ti toto všechno napíšu.
10:49
Právě to dopisuju a posílám ti to
10:50 mého času.
Máš to tam, a já přemýšlím, jak se zabavím na další čtvrt hodiny
Autor Monte Carlo, 29.01.2008
Přečteno 619x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D fajne ...

02.03.2008 13:06:00 | Grafomanická MIA

Tak tohle je přímo úžasný a výstižný den s rodinou. =D Fakt povedené =D

04.02.2008 13:29:00 | petunie.pet

Vtipné..... xD Jenom mi tam nějak vadilo, jak tam pořád bylo na začátku věty Já.... Nevím proč...

31.01.2008 20:15:00 | kuna, crimson moon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí