Filozofie není prdel

Filozofie není prdel

Anotace: moje poznámky z filozofie, protože se nudím, vedu si je trovhu jinak

Marx

Nemáš peníze? Makej!
Všechno je zboží, i ty.
Hubermas říká: „To je geniální!“
Máš užitnou a směnnou hodnotu. Je to přirozený, ale každej si o tom myslí sví. Filozofie chce názory sjednotit.
Makat je přirozený, jsi prostě součástí systému, kde vládnou prachy.
Makat není lehký, je to těžký, existuje i učebnice, jak makat. Jsou to ale jen drby.
Makáš a máš zaprášený plíce, zhebneš na tuberu. Makej, dokud můžeš! Nejhůř jsou na tom těhotný holky, zhebnou a z dětí jsou sirotci. Chodily už ve tři ráno do fachy v dřevácích a nějakej Benda ty prachy prochlastal. Aby moh chlastat víc, měl v baráku podnájemníky a bydlel v hospodě. Je to ale jen ojedinělý případ.
Obnova pracovní síly je samovolná.
Kapitalismus si tě kupuje za variabilní kapitál a ty makáš; je to institucionální vztah = nemůžeš s tím nic dělat, je to normální.
Ekonomové se maj, akorát o tom kecaj a počítaj.
Cítíš bezpráví, že makáš a synek kapitalisty ne? Chceš mít prachy? Tak drž hubu a makej.
Marx říká. „ Je to hrozný, jsi jenom abstraktní pojem, prostě síla F= ty (2 ruce + 2 nohy + žádná hlava).“
Problém je v komunikaci a v rozumným jednání. Snaž se chovat rozumně a vybodni se na to. Hlavně se drž mantinelů. Uč se jazyky a pohádky, to ti pomůže.
Můžeš si vybrat, vždycky je volba, máš dvě koleje, obě slepý – zhebneš na tuberu. Nebuď v rozporu s přirozeným. Hledej systémová opatření – jdi do invalidního důchodu.
Autor tdraský, 11.04.2008
Přečteno 719x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zaplať Pánbůh, že filozofii už studovat nemusím. To byla jenom ukázka z toho, co jsme brali na gymplu. Chudáci ti, kteří z toho musí v pondělí maturovat.

22.05.2008 08:31:00 | tdraský

Je to fakt mazec!! Přečetla sem si to 2krát! Líbí se mi to! Studuješ filosofiiiiii???

21.05.2008 21:37:00 | PoeziGirl

Zajímavý poznatek idealisticko-materialistické filosofie (mimochodem postřežen byl bezprostředně po vydání Kapitálu). Člověk podle Marxe je součástka systému, kolečko mechanismu. Ale rovněž i kapitalista (tady asi totžný s továrníkem 19. století) je pouhým zaměstnavatelem "intelignetních robotů" ač si to neuvědomuje. Potlačila se humanita jak u kapitalisty, který likviduje duši, kulturu, umění, nábožnství a v neposlední řadě i filosofii, stejně jako ji likviduje a ničí marxistická ideologie. Člověk se nikdy nevymaní ze spáru protisíly, jež je na něj vyvíjena, snad jen v oblasti filosofie, umění a náboženství. Zde je člověk nejsvobodnější a "nepracuje", ale tvoří.

11.04.2008 19:11:00 | A.N.D.Y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí