Dospívají dívky rychleji než chlapci?

Dospívají dívky rychleji než chlapci?

Anotace: Můj druhý příspěvek na tomto serveru :). Hodnoťte, komentujte a jinak kritizujte moje dílo.

Sbírka: Rozum drží dietu

Stojíme před ožehavou otázkou, se kterou si už dlouho lámou hlavu přední odborníci parapsychologie a nadpřirozených jevů. Je až s podivem, že její řešení dokázal objevit tak mladý, inteligentní, krásný, ale hlavně skromný chlapec jako já. V dnešním světě panuje všeobecně rozšířený blud o předčasném dospívání dívek a slečen, jak v oblasti rozumové, tak i v růstu fyzických proporcí. Dnes vás ovšem vyvedu z vašeho sebeklamu a po přečtení této práce nejenže začnete chovat k slabšímu pohlaví silnou zášť, ale dokonce se i osypete zářivou vyrážkou, jejíž odér připomíná čerstvě rozšlápnutého slimáka a působí jako účiný repelent proti škodlivému dvounohému hmyzu. Nejprve tedy k psychologickým aspektů. V pubertě jsou muži interpretování jako tupá hovězí zvířata ženoucí se slepě za stádem a kusem flákoty. Naopak ženy jsou něžné dívenky, které opatrně rozvíjí své citlivé nitro, přičemž silně vnímají okolní dění, skryty za neviditelnou zdí inteligence. Nevím, kdo tuto představu utvořil, či pod vlivem jaké drogy byl, ale je naprosto jasné, že tento člověk viděl dívku pouze na obrázku. V dnešní době jsou to spíše lehké děvy, podléhající animálním pudů a když na vás dýchnou, jste schopni vyjmenovat jejich pitný režim, pokud se ovšem udržíte na nohou. Jejich tenký hlásek se mnohdy pod vlivem tvrdých Spartek mění v deathmetalový chraplák a občas si nejste jisti, zda se pod pěticentimetrovou vrstvou make-upu neskrývá sousedovic pes Alík. Jejich komunikace se omezuje na vydávání vysokofrekvenčních zvuků o síle 1500 Hertzů, které nazývají smíchem. Je až s podivem, jak pouhé mé „ahoj“ dokáže vyvolat nekontrolovatelný záchvat a tři protržené bránice. Sama o sobě mluví i celá řada mužských géniů, zatímco ženské protějšky zde nejsou skoro vůbec zastoupeny. V pěti letech složil Mozart svůj první menuet, zatímco Denisa odvedle za sebou teprve tahala kačera. Ve dvanácti objevil Pascal prvních 32 euklidovských teorému, aniž by ho někdo učil matematiku. Přitom většina dívek má v tomhle věku potíže s malou násobilkou. V patnácti letech začíná neuvěřitelná čtyřletá sláva básníka Arthura Rimbauda, dnešní generace dokáže za cenu maximální koncentrace, snažení a soustředění vypotit něco ve stylu „WáŽně tĚ LáfKuJu:-*:-*“. Když se zaměříme na fyzický vývoj, zjistíme, že dívky také nijak nevyčnívají. Pokud jde o výšku, je téměř srovnatelná s chlapci, i zde se najdou jisté dívky, které si při potkání pletu se zahradním trpaslíkem. Vývoj sekundárních pohlavních znaků dle mě také nijak neuhání vpřed. U některých by se měla studem červenat i ranvej na Ruzyni, jinde ční hezká vyvýšenina. Pokud to všechno zvážím, tak ale vůbec nevychází, že by dívky byly v něčem před chlapci. Nechci tu vůbec naznačovat, že jsou chlapci lepší, ale dívky podle mě vůbec nedospívají dříve, a z toho co každodenně vídám – kéž by jste to viděli sami – to opravdu tak nevypadá. Je sice zvykem, že si děvčata vybírají starší chlapce, ale to podle mě má s inteligencí společného asi tolik jako Kačer Donald s červenou noční lampičkou. Podle mě je za tím snaha dominovat partnerce, která ve vás vzhlíží, a určitě je za tím také Matka příroda, která ustanovila muže silnějším, přičemž má za úkol chránit svou slabší a mladší partnerku. Amen.
Autor Maerlyn0, 05.09.2009
Přečteno 891x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemam slov. Tak moc jsem se uz dlouho nezasmala, a pritom je to jen hola pravda. Uzasna uvaha.

02.12.2009 16:51:00 | TynkkA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí