Krapet intimní téma

Krapet intimní téma

Anotace: No dobře tak si to přečtěte, ale já vás varoval.

Sbírka: Rozum drží dietu

A je To tady. Píšu záměrně velké T, ne proto, že by se můj CAPS LOCK rozhodl žít vlastním životem, nýbrž protože přichází ono velké Téma, o němž se většina lidí stydí hovořit. Vím, je to krapet intimní, a možná (pravděpodobně), to většinu z vás pohorší, což znamená, že tuhle úvahu by si měla číst jen ona hrstka úchyláků, kterým se potí dlaně při představě devítileté holčičky na skluzavce. Ale to už je život – ne všechny věci v něm jsou příjemné. O čem je tedy řeč? Samozřejmě že o gumové kachničce, fenoménu včerejška, dneška i zítřka. Gumová kachnička je hrozně rozporuplná věc. Lidé se v názoru na ní dělí na dva tábory. Jedni ji milují, druzí nenávidí. Chtěl bych tu rozebrat pár teorií a poohlédnout se za ní do minulosti, abych zjistil opravdovou pravdu o ní. První zmínka o ní se objevuje už v starých řeckých bájích a pověstech. Všichni jistě znáte příběh o Prométheovi. No pro jistotu vám ho připomenu. Byl to syn Titána a Titánky, který se rozhodl lidem vrátit oheň v dutině holi, za což ho stihl strašný trest. Zeus ho přikoval k pohoří Kavkaz, kde mu orel Ethon každý den vytrhával játra, aby mu zase večer dorostla. Tahle verze je ovšem totální snůška blábolů, ve které snad jediná pravdivá věc je pohoří Kavkaz. Ve skutečnosti byl Prométheus pašerák a ve své na těle přišité tajné kapse pašoval myrhu a halucinogenní kapradí. To by ještě Diovi bylo buřt, ale poté Prométheus spáchal fakt špatnou věc. Přinesl lidem gumovou kachničku, do té doby výsadu bohů. Proto Zeus nechával Prométheovi vytrhávat játra – bylo to symbolické vytrhávání jeho tajné kapsy na pašování, ve které kachničku ukryl. Poté co se dostala mezi lidi, začalo davové šílenství. Lidé masově obětovávali živé bytosti a uctívali ji. Po tomto období zmatků a chaosu na dlouho upadla v zapomnění. Jediná menší zmínka o ní byla, že měla milostný poměr s Krakenem, ale to se brzy vyvrátilo. Její matnou slávu jí vrátila až vláda Julia Caesara. Společně s Pompeiem a Crassem vytvořil první římský triumvirát, kterému se také říkalo vláda tříhlavé nestvůry. Málokdo ovšem ví, že se také nazýval vláda tříhlavé kachničky. Dokonce ji zachytily i dobové materiály ve filmu Asterix, Obelix, a mise Kleopatra, jak plave ve vaně jednoho římského centurióna. Další slávu zažila v době pirátství a bukanýrství, kdy se často používala místo „černé známky“, která se posílala, pokud jste byli už jednou nohou v hrobě. Za zmínku stojí ještě obě světové války, ve kterých sloužila ke komunikaci mezi špióny. KGB dokonce spustila operaci s krycím názvem „Spalte gumu“. V těch dobách bylo běžné, že lidé kteří vlastnili gumovou kachničku byli zatýkáni a popravováni. V dnešním světě existují přesně dvě teorie. Teorie č.1 zní, že je využívána nadnárodní společnosti GEKON (Gumové esoterické kachničky k ovládnutí národa), k....ehm...ovládnutí národa. Druhá teorie je, že gumová kachnička je naprostá blbost a zbytečnost, sloužící k zaplnění nadbytečného místa ve vaně. Sami porovnejte která teorie je pravděpodobnější. Myslím, že je to jasné. Uvěřitelněji zní samozřejmě teorie č.1. Ale ne, nesuďte kachničku příliš přísně. Ona za to přece nemůže. Je to jen kus gumy, hanebně využívaný padouchy. Snažte se na svět podívat jejím nevinným pohledem. Je prohnilý, temný a nespravedlivý.
Autor Maerlyn0, 07.09.2009
Přečteno 783x
Tipy 3
Poslední tipující: terezkys, Pythonissa__, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Dle mého velmi povedené!

05.11.2009 19:16:00 | Pythonissa__

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí